Recenzja biura podróży JoinUp Туроператор (Odessa)

Logistyka nielogiczna, czyli koszmarny program lotów Dołącz do AP

Autor:
Data zakupu usługi: 15 marta 2018
Pisemny: 11 czerwiec 2018
3.0
Biuro podróży: JoinUp Туроператор (Odessa)
Typ usługi: пакетный тур

Czego oczekujesz od dobrego touroperatora? Maksymalny komfort i minimum kłopotów. Na naszej wycieczce okazało się dokładnie odwrotnie.

1. Lot do Turcji

Czas lotu był zmieniany trzykrotnie. Na stronie internetowej lotnisk w Odessie i Antalyi nasz czarter w ogóle nie był wskazany; na stronie ukraińskich czarterów do ostatniego dnia widoczny był tylko czas odlotu, nie było widać lotu powrotnego: tam lecimy i jak wraca.

W rezultacie lot YE2555 wystartował w dniu 06.02.2018. po godzinie 21 dotarliśmy do hotelu po północy, a pierwszy dzień z 8 wypalił się całkowicie.

2. Lot z powrotem

Początkowo planowany wyjazd był o godzinie 22.00. Informacja o transferze na lotnisko Antalya pojawiła się w hotelu po godzinie 19.00 dzień przed odlotem, a godzina była 23.50. Oczywiście musieliśmy dodatkowo zapłacić za rozbudowę hotelu, ponieważ musieli nas odebrać z hotelu o 20.20. Resztę dnia przedłużyliśmy na własny koszt, ale spakowaliśmy swoje rzeczy z wyprzedzeniem, tak jak czuliśmy…

06/09/2018 o godzinie 12.30 zostaliśmy zaproszeni na recepcję przez zestaw głośnomówiący hotelu i wręczyliśmy wydruk ze zmienionymi danymi: wyjazd o 18.00, odbiór z hotelu o 14.30. Dobrze, że byliśmy na basenie w hotelu, a nie na plaży/wycieczce/zakupach/spacerze. Sądząc po części pustych miejsc w kabinie, ktoś nie otrzymał informacji na czas. Dzięki kierownikom hotelu sami byli oszołomieni takimi zwrotami ukraińskich touroperatorów i zwrócili pieniądze za powiększenie pokoju.

Na lotnisku w Antalyi rejestracja pasażerów zaczęła się 80 minut przed startem, przeciągnięto ją całkowicie, więc przeszliśmy przez kontrolę paszportową i kontrolę bezpieczeństwa w dosłownym tego słowa znaczeniu i od razu w samolocie. Ale potem przez ponad półtorej godziny wszyscy siedzieli razem w kabinie tureckiej linii lotniczej Freebird i czekali na „dokumenty do odlotu” lub coś innego. Oznacza to, że samolot YanAir po prostu dla nas nie poleciał i był zamiennik. Wygląda na to, że wciąż mamy szczęście.

Następnie pasażerowie zostali radośnie poinformowani, że „w porozumieniu z touroperatorem Join AP i firmą Yanair nie zapewnia się obsługi podczas lotu”, a matki musiały dosłownie błagać stewardesy o wodę dla dzieci.

3. Przelew lokalny.

W zeszłym roku zorganizowano transfer z Nikolaeva do Odessy na loty do Turcji na lotnisko w Odessie. W 2018 roku w Nikołajewie wycieczka została nam sprzedana z wyjazdem z Odessy, ale teraz firma transferowa organizuje wyłącznie do Chersonia, a to w zupełnie innym kierunku. Logicznie - sprzedaj wycieczkę z wyjazdem z Odessy - zapewnij transfer lub sprzedaj tylko wycieczki z Nikołajewa z wyjazdem z Chersoniu, jeśli zajmujesz pozycję głównego touroperatora.

Biorąc pod uwagę całkowity brak połączeń pasażerskich między dwoma ośrodkami regionalnymi od 21:00 do 5:00, pasażerowie Nikołajewa znajdują się w niezbyt przyjemnej sytuacji: albo taksówka od 1200 UAH, albo nocleg w hotelu od 500 UAH, tak jak my. Razem minibusy tam iz powrotem plus 50 j.m. wydatki i nocleg w hotelu w Odessie. Romans!

W rzeczywistości wycieczka „8 dni 7 nocy”, opłacana od soboty do soboty, zamieniła się w wycieczkę „6,5 dnia 7 nocy” + nocleg w Odessie i niedzielę zepsutą 3-godzinną jazdą do Mikołajowa. Sądząc po recenzjach, Join AP ma poważne problemy z lotami, więc nie mogę polecić wykupienia wycieczki u tego touroperatora, chociaż pracownicy w przedstawicielstwie Nikolaeva martwili się o nas do końca: poprosili nas o potwierdzenie wylotu, niewyobrażalnie wstydzą się takiej logistyki centrali i tracą turystów.