Recenzja biura podróży JoinUp Туроператор (Kijów)

Kompletna bzdura i kompletne lekceważenie turystów wrzuconych do Egiptu!

Autor:
Data zakupu usługi: 07 może 2018
Pisemny: 17 może 2018
1.0
Biuro podróży: JoinUp Туроператор (Kijów)
Typ usługi: пакетный тур

Odpoczywaliśmy w ośrodku Coral Sea Holiday 07.05.18 - 14.05.18! Nie ma pytań o hotel! Jakość cenowa! A oto połączenie! Przed wykupieniem wycieczki czytaliśmy recenzje i jak się okazało nie na próżno słuchali ludzi, którzy cierpieli z powodu tego biurka, ludzi - ci ze wspólnego najpierw zmienili linię lotniczą z UIA na Yanair, a potem całkowicie na BRAWOIARWAYS (samoloty lat 80-tych gotowe, latasz i myślisz nie o odpoczynku, ale o nurcie, jak lecieć na lotnisko). Po przyjeździe następnego dnia, na spotkaniu z przewodnikiem, przewodnik chciał, abyśmy tu i teraz zdecydowali, kiedy i na jaką wycieczkę pojedziemy i dadzą mu znać. Powiedzieliśmy, że jeszcze nie jesteśmy gotowi, a powiemy później! Na co ten, który nazywał się Ahmed lub Mukhamed, prychnął i powiedział, że skoro nie możesz teraz powiedzieć, to skreśl wszystko w kwestionariuszu i do widzenia! Ale my sami pojechaliśmy taksówką tam, gdzie potrzebowaliśmy i dobrze się bawiliśmy! Dalej, bliżej odlotu, dowiadujemy się, że lecimy nie o 17:40, ale o 11:40, czyli po prostu zabrali nam pół dnia! Powiedział wymeldowanie z hotelu o 8:40, wyszedł o 9:15 - 35 minut zamiast siedzieć przy śniadaniu, smażony przy wejściu. Później, po przybyciu na lotnisko, zobaczyliśmy na tablicy wyników, że nasz lot jest opóźniony o 2:20, w efekcie nasz samolot w tym czasie leciał tylko z turystami do Antalyi i w najlepszym razie wylecielibyśmy z Sharm o godz. 19:00. Jednocześnie co 15 minut mówiono nam, że będzie lądowanie, ludzie w kolejce do wejścia na pokład stali półtorej godziny, aż zaczęliśmy szczypać tych facetów anglojęzycznym mężczyzną, który parsknął i uśmiechnął się u nas na lotnisku. Stojąc w kolejce czuliśmy się jak jakieś porzucone bydło, widząc w tym czasie jak lądowały inne samoloty, ludzie wysiadali, rozładowywali bagaże, sprzątali i tankowali samolot, nowi pasażerowie wsiadali, ładowali bagaże i po cichu odlatywali, i oglądaliśmy dużo i podobno nadal lądowaliśmy w naszym nieistniejącym samolocie! Tak dostaliśmy 15 godzin od uroku do Boryspola. W rezultacie wystartowaliśmy o 15:30, błagaliśmy o samolot, jak zaczęliśmy zamieszki i podobno ci maniacy zorientowali się, że pachnie poważnym odszkodowaniem, postanowiliśmy szybko znaleźć zastępcę. Warto zauważyć, że nikt nie zadał sobie trudu, aby wyjaśnić przyczynę opóźnienia lotu, chociaż są do tego zobowiązani, nikt nawet nie podał ludziom wody, a tak naprawdę jest butelka wody za drugie $4, ja” już milczę o jedzeniu! A najgorsze jest to, że nie ma się do kogo zwrócić! Kiedy dzwonisz do przyłączenia się, mówią: poczekaj, rozłącz się i jedź do linii lotniczej, a linia lotnicza jedzie, aby się dołączyć i zaczyna się typowa piłka nożna! Ale naprawdę jest to wina wspólnego! A jak się później dowiedziałem, głupio nie mają wystarczająco dużo samolotów i po prostu muszą wyjść publicznie! To cała prawda! Jak wiele osób pisze - jeśli chcesz zepsuć sobie wakacje, skontaktuj się z nami! Wstyd, wstyd, dno firmy jest kompletne, rzadkie gówno, geekowie i nieludzie! Nie mam nic więcej do dodania!