Recenzja biura podróży JoinUp Туроператор (Kijów)

Dołącz - biuro sharashkina

Autor:
Data zakupu usługi: 25 czerwiec 2018
Pisemny: 14 lipiec 2018
1.0
Biuro podróży: JoinUp Туроператор (Kijów)
Typ usługi: пакетный тур

Kupiłem wycieczkę do Turcji od tego operatora na dwa tygodnie przed wylotem. Nie napiszę nic o opóźnieniu wyjazdu, mieli być w hotelu o 15:00, a byli o 24:00. Bo najciekawsza rzecz zaczęła się później. Reprezentantka Dasha oprowadziła nas po hotelach (na jej szyi i nadgarstku były trzy szpilki), a kiedy zostały już trzy rodziny, powiedziała, że ​​mamy ogromne szczęście, że zostaliśmy zakwaterowani w pięciogwiazdkowym hotelu, który jest wyższy niż te, które my zarezerwowane, ponieważ z jakiegoś powodu nasze hotele są zajęte. Dasha upierała się, że to jej osobista zasługa i zażądała napiwku. Aby zrozumieć, zarezerwowaliśmy 3-gwiazdkowy hotel typu europejskiego w Alanyi na plaży Kleopatry, kolejna rodzina 4 gwiazdek w Side, trzecia fortuna 5 gwiazdek. W rezultacie wszyscy trafiliśmy do Ganita Holiday Village Hotel, który w rzeczywistości nie odpowiada 3 gwiazdkom (zdjęcia i filmy zostaną dodane do recenzji hotelu), pokój jest niehigieniczny, toaleta w akademiku, pościel jak w pociągach ( ciemny, pamięciowy), z włosami).

Strasznie było mieszkać z dziećmi w takich warunkach, więc musieli spędzić noc na recepcji i zaczęli wydzwaniać pod wszystkie numery, a zamiast turystyki woleliby grać w piłkę nożną. Około 10 godzin praktycznie ciągłych telefonów do różnych szczebli pracowników udaliśmy się do Zastępcy Dyrektora ds. Jakości Alyony Kanonenko w Turcji, która powiedziała, że ​​takie decyzje zapadają w Kijowie. Zaczęliśmy więc dzwonić na Ukrainę iw końcu przeżyliśmy na recepcji jakiś dzień, załamania nerwowe, a potem wycieńczeni zostaliśmy zmuszeni do osiedlenia się w pokojach. Jednocześnie wszyscy, w tym ukraiński dyplomata w Turcji, byli systematycznie bombardowani rozmowami hotelowego przewodnika i telefonami. W efekcie na drugi dzień przeniesiono nas do naszego hotelu, ale wcześniej udało mi się złapać infekcję, która musiała iść do lekarza i leczyć się do końca wakacji, a inne rodziny nie przeprowadziły się do swojego hotelu .

W dniu wyjazdu join up potwierdziło swój nieprofesjonalizm i pofigizm wobec klientów, nie uprzedzając o odroczeniu wyjazdu z hotelu o dwie godziny. Więc jeśli nie chcesz, aby twoje wakacje się nie powiodły, radzę nie zajmować się touroperatorem dołącz !!!!!!