Autor:
Data zakupu usługi: 05 sierpień 2018 Pisemny: 06 sierpień 2018 |
|
Biuro podróży: JoinUp Туроператор (Kijów) Typ usługi: пакетный тур |
Zdecydowaliśmy się na fortunę od operatora Join up. Operator obiecał 3*, ale w końcu zamieszkaliśmy w prywatnym domu. ((
Prywatny dom chyba nie jest zły, ale spodziewaliśmy się hotelu, 3 gwiazdek ... Ale dostaliśmy pokój 2x3 z niezamykanym oknem na parterze, a to nie tylko kwestia roju komarów, ale także bezpieczeństwo
Spaliśmy na wilgotnej pościeli, kontemplowaliśmy sąsiedni budynek metr od okna, który blokował oświetlenie tak bardzo, że w pokoju było równie ciemno przez całą dobę, zarówno w nocy jak i w dzień…
Tiul wisiał nam prosto w twarz, choć nie jest jasne, po co w ogóle go tam włożyli, bo przez całą dobę jest tak ciemno…
Izolacja akustyczna była taka, że słychać było oddech sąsiadów.
A wszystko to dopełniały odrapane meble z wyrwanymi uchwytami na szufladach, a także magazyn starych butów mistrza w naszej garderobie oraz bliskość pralni-magazynu ręczników.
Najważniejsze jest to, że na naszą prośbę o przyznanie nam hotelu 3 * operator Join Up odpowiedział, że „nie ma naruszeń ze strony gospodarza” i ogólnie „nie ma oficjalnie kategorii i gwiazdek hoteli w Gruzji. Ten hotel jest deklarowany jako 3 *, a nie prywatny dom?
Dziwne, że operator Join UP nie umieścił np. 4 czy 5 gwiazdek... bo nie ma oceny gwiazdkowej, można by pociąć loot
A nasza prośba o opisanie kryteriów, według których wystawili ocenę gwiazdkową, została zignorowana przez operatora Join UP…
To chyba wszystko jest do przewidzenia, bo na tle tego, że w ostatnim czasie ten operator nieustannie zmienia rozkłady i odwołuje loty, ten incydent może im się w ogóle wydawać niewart uwagi