Autor:
Data zakupu usługi: 10 może 2013 Pisemny: 13 może 2013 |
|
Biuro podróży: JoinUp Туроператор (Kijów) Typ usługi: пакетный тур |
Kupiłem wycieczkę od 30 kwietnia do 10 maja około. Teneryfa (po opłaceniu wycieczki 10 marca). Po przybyciu na lotnisko dowiedzieliśmy się, że lot czarterowy jest opóźniony o 2 godziny. czekanie na samolot i oglądanie go na nim było przerażające. Przybywając na Teneryfę okazało się, że zostaliśmy zakwaterowani w niewłaściwym hotelu, który zapłaciliśmy za siebie 1,5 miesiąca przed wyjazdem. Na 10 dni byliśmy przenoszeni 3 razy (6 dni udało nam się zamieszkać w zarezerwowanych hotelach). W drodze powrotnej samolot spóźnił się o 6 godzin, a raport końcowy był dopiero na lotnisku. Życzymy kierownictwu firmy, aby ich wakacje były zorganizowane w ten sam kpiący sposób, jaki firma organizuje dla turystów, którzy zapłacili i chcą odpocząć, ale nie psują układu nerwowego!