Recenzja biura podróży JoinUp Туроператор (Kijów)

Dołącz + Anda air = zrujnowane wakacje.

Autor:
Data zakupu usługi: 30 może 2017
Pisemny: 17 czerwiec 2017
1.0
Biuro podróży: JoinUp Туроператор (Kijów)
Typ usługi: пакетный тур, отель, авиаперелёт

Do Antalyi polecieliśmy z Zhulyan 06.04.2017. Od razu wyjaśnię, że do Kijowa dotarliśmy z Zaporoża. Początkowo na trasie wyjazd był o 6:00 pociągiem do Kijowa, przyjechaliśmy o 23:50. Dzień przed wyjazdem przesunęliśmy czas wyjazdu najpierw na 15:00, a potem na 16:00!!!! Dlaczego linia lotnicza Cię o tym nie powiadomiła? Oni sami to zobaczyli, gdy spojrzeli na internetową tablicę wyników lotniska i na własną rękę zadzwonili do linii lotniczej. Jednocześnie touroperator Join up powiadomił biuro podróży, w którym wycieczka została wykupiona, że ​​lot odbędzie się jeszcze o 6:00, a bilety czasu rzeczywistego i nowe z aktualnymi informacjami zostały podane znacznie później i dopiero po kipiszu. W Kijowie musiałem zarezerwować hotel, oczywiście nikt nie zwracał żadnych kosztów i nie oferował jedzenia. Lot wykonała zupełnie inna linia lotnicza – „BRAVO”. Samolot jest stary, mały, kolana opierają się o siedzenie. Na trasie lot powrotny miał odbyć się w dniu 06.11.2017 o godzinie 16:30, następnie lot został przełożony na 10:55 rano, dzień przed odlotem, przedstawiciel biura podróży, w którym wziął wycieczkę poinformował, że lot został przełożony na 23:45. Join UP milczał, ale wieczorem raczyli ostrzec. W dniu 06.11.2017 około godziny 14:00 poinformowano nas, że lot został przełożony na 01:45 w dniu 06.12.2017, bliżej godziny 20:00 lot został przełożony na 02:30 a następnie na 03:40 w dniu 06.12.2017. Pobiegnę do przodu i powiem, że naprawdę wystartowaliśmy o 4:40, bo wejście na pokład samolotu rozpoczęło się o 4 rano, czyli nawet tutaj nie mogli zainwestować w grafik !!!! Hotel został rozbudowany na własny koszt. Ani słowa od linii lotniczej!

Osobno chcę zastanowić się nad przewodnikami Dołącz.

Stasik tel. +380988683749

Nastya tel. +380997949024

Tel. +905340585005

To pierwsi ludzie, którzy wyparowali, zniknęli, wyłączyli telefony, leżeli, zanim przyjechał po nas transfer z lotniska.

Stasik spotkał się z nami i zabrał nas do hoteli w dniu przyjazdu, zapewnił, że odbierze nas w dniu wyjazdu, ale nigdy więcej go nie widzieliśmy ani nie słyszeliśmy.

Ravil to przewodnik, który miał się z nami spotkać po przyjeździe i zarejestrować kupony, ale najwyraźniej był zajęty czymś ważniejszym i zamiast niego była Nastya (prawdopodobnie stażysta). W dniu wyjazdu nie chcieliśmy robić zamieszania i we własnym zakresie dopłaciliśmy do pokoi, aby przedłużyć nasz pobyt do 18:00, ale gdy lot został przełożony na 03 w nocy, podeszliśmy do Ravila, aby rozwiązałby problem z naszym darmowym noclegiem i przynajmniej obiadem o 19:30, po rozmowie po turecku z administratorem hotelu powiedział nam, że podobno wszystko załatwił i możemy zostać w pokoju do 22, a do 22:40 przyjedzie do nas przelew. Jednak nas okłamał! o 18:00 karty z pokojów już nie działały, a administrator wyjaśnił po rosyjsku, że nasz przewodnik nic mu takiego nie powiedział !!!!! Administrator wszedł na nasze stanowisko i zaktualizowaliśmy klucze i zjedliśmy obiad i odpoczynek w hotelu za darmo do samego transferu, za co wyłącznie personel hotelu.

Gdy nadszedł czas na transfer, nikt nie spieszył się z przyjazdem po nas, autobus przyjechał spóźniony 30 minut, przewodnicy opuścili sieć posłańców i nie odebrali telefonu. Kiedy przyjechał autobus, wszystko stało się jasne. Zegar w autobusie spóźnił się dokładnie o 30 minut! w efekcie jako ostatnie zarejestrowało się 25 osób z naszego autobusu.

http://www.otzyvua.net/anda-air-anda-eyr

Te dwie firmy w rzeczywistości w zmowie podają w voucherach nieprawdziwe informacje o godzinie odlotu i linii lotniczej, która faktycznie będzie obsługiwać lot i dopóki nie znajdziesz się na pokładzie samolotu, tak naprawdę nie będziesz wiedział, kto jest odpowiedzialny za ten bałagan.

W rzeczywistości lot powrotny ponownie wykonała firma Bravo i nie było przeprosin za tak duże opóźnienie. Anda air ma tylko jedną wersję DC-9-83 (MD-83) / 1993, odebrali loty przez dach, ale nie mają czasu ich obsługiwać i dlatego łączą Bravos, które wcale nie są lepsze, ich samoloty są te same lata 1986 -1993. (informacje z rejestru)

Dołącz, w zmowie z Andą, podawaj celowo nieprawdziwe informacje o odlotach, a następnie przy okazji decydują, kto będzie miał czas na odebranie pasażerów, więc ktoś ma szczęście i odlatuje na czas, ale w większości wszyscy czekają godzinami do odebrania, natomiast nikt nie ma prawa do odszkodowania w przypadku opóźnienia, ponieważ w celu uzyskania takiego prawa zgodnie z przepisami dotyczącymi przewozu pasażerów z rozdziału 1 sekcji XVI, pasażer musi być obecny przy odprawie lot o ustalonej godzinie, a dołączanie po prostu nie odbiera turystów, których lot został przełożony z hoteli i nie zabiera ich na wydatki w ten sam sposób nie rekompensuje straconych dni wypoczynku. Ogólnie rzecz biorąc, to nasze pierwsze i ostatnie wakacje z Dołącz!!!!!