Autor:
Data zakupu usługi: 30 marta 2019 Pisemny: 12 czerwiec 2019 |
|
Biuro podróży: JoinUp Туроператор (Kijów) Typ usługi: пакетный тур |
Za pierwszym razem lecieliśmy: lot był opóźniony o 12 godzin, siedzieliśmy na lotnisku.
Za drugim razem dali drugą szansę: opóźnienia lotów nie są takie złe, a samoloty, które zaraz się rozpadają, a żeby nie wypłacić odszkodowania za przełożenie lotu, wrzucili wszystkich na boardpass 23:59
A lot był o 03:00 w nocy.
Zrobiłem nawet zdjęcie ekranu lotniska jako dowód bezpośredniego oszustwa.
Hotel jest okropny, a kiedy przewodnik nas spotkał, powiedzieli: „Żeby się ze mną skontaktowali, wyjaśnię, że hotel jest zły”.
Przewodnik jest na miejscu, może powiedzieć, że hotel pasuje do opisu, czy nie. A menedżer Joint Up nawet nie zadał sobie trudu, aby napisać do przewodnika w Kemer i wyjaśnić, czy to normalny hotel, czy nie.
Tak wybierają wycieczki. A kiedy napisałem do agencji, że wszystko jest obrzydliwe, powiedzieli: „Powinieneś pomyśleć o tym, co bierzesz”
A dlaczego tam jesteś?
Ludzie kupują u Ciebie, proszą o radę, żeby nie zarabiać na nich i wysyłają do hotelu 2*.
Tak więc wszędzie zabierali nas do sklepów na wszystkie wycieczki i zmuszali nas do kupowania wszystkiego! Jak to jest nazywane? Zawieszali się ze słowami „kup-nie-dobrze, kup”, czy to wakacje? O co chodzi z turystami? Czy naprawdę jesteśmy głupi?
+ góry, dobra okolica hotelu (ale to nie zasługa Join Apa)
Wtedy nie mają przewagi.
- brak organizacji
-niegrzeczny;
- pracować z tanimi, obrzydliwymi, oszukańczymi liniami lotniczymi;
- hotele nie są wstępnie sprawdzane;