Autor:
Data zakupu usługi: 21 marta 2016 Pisemny: 15 lipiec 2016 |
|
Biuro podróży: JoinUp Туроператор (Kijów) Typ usługi: пакетный тур |
Dzień dobry, przeczytałem recenzje na stronie operatora. I chcę podzielić się moją historią!
Zwłaszcza operator zorientowany na klienta. W marcu zarezerwowaliśmy wycieczkę do Rixos Tekirova w Kemer. Po przybyciu na lotnisko matce i dziecku powiedziano, że ponieważ w Stambule miał miejsce atak terrorystyczny, ludzie nie opuszczali hotelu. I zaoferowali im 5-ku, ale bardzo stary - klub Zigana. Następnie udaliśmy się do Rixos z walką. Ale niestety nie było dla nich rezerwy, po siedzeniu przez 3 godziny zaoferowano im Nowe Riksas w Belek (jest to park rozrywki) Sam rozmawiałem telefonicznie z przewodnikami w Turcji. Była niedziela i nierealne było dodzwonienie się do pogotowia, a potem dowiedziałem się więcej informacji. Przewodnik powiedział mi, że w tym hotelu będzie all-inclusive - transfer trwał 1.30 min.Ale jak się okazało znowu były kłamstwa, nikt się nie nakarmił ani nie osiedlił, bo jedzeniem w hotelu było śniadanie i obiadokolacja. Dalej, z bójką, zaoferowali nowy hotel, Cornelia De Luxe, ale znowu, przybywszy do niego, nie załatwili tego. Minęły dwie godziny - moje dziecko i mama już panikowały, w końcu się uspokoiły. W efekcie nikt nie jadł od 7 rano do 17:30, przelałem im pieniądze przez telefon, a na dodatek można do tego doliczyć stan mojej rodziny.
Odpowiedź operatora - robią to partnerzy. Ale ciekawe rzeczy przed nami, sam skontaktowałem się z Ricosem i okazuje się, że mamy rezerwację, ale od 7 do 16.07 (bilet był od 3 do 16.07) Przewieźliśmy ich z bójką. Operator odpowiada, że tak się dzieje, są odsprzedaży. O odszkodowanie - tak, śmiesznie oferowali też rafting lub przejażdżkę łodzią. Jutro mają lot - ale znowu nie ma problemu, że został przeniesiony z godziny 21 na 6.50. Tyle jeśli chodzi o koncentrację na kliencie, dobrych partnerów, którzy próbują, ale wynik jest oczywisty.