Recenzja biura podróży JoinUp Туроператор (Kijów)

Biegnij głupcy!

Autor:
Data zakupu usługi: 24 grudzień 2018
Pisemny: 21 styczeń 2019
1.0
Biuro podróży: JoinUp Туроператор (Kijów)
Typ usługi: пакетный тур

lot do Turcji w maju 2018 - lot opóźniony - skradziony 1,5 dnia odpoczynku, air Bravo (osobny koszmar)

Grudzień 2018 popełnił błąd w EGIPT poleciał z tą firmą turystyczną (

Wcześniej NIGDY nie byłam w Egipcie, ostrzegłam kierownika, wyjaśniłam, że lecę z mamą i małym dzieckiem i że ciepło i zawsze dobre jedzenie są dla nas ważne!

kierownik ZAPEWNIŁ, że przez ROK nie było żadnych opóźnień - potem poinformowała mnie, że organizator wycieczki ma PRAWO ZGODY na opóźnienie lotu o 12 godzin BEZ odszkodowania!

1) przełożenie lotu na 12 godzin. starsza mama, ja i dwulatek SPALIŚMY NA lotnisku! lot został przełożony o 6 godzin, potem KAŻDĄ GODZINĘ! Czy możesz wyobrazić sobie kobietę bez środków higienicznych przez 12 godzin? wyczerpały się wszystkie zapasy pieluszek i ochraniaczy, a w strefie tranzytowej NIE MA APTEKI, bagaż został odprawiony i NIE MA do niego dostępu!

2) Idiota sprzedał nam Hurghada ZIMNA I WIATR! dziecko ma zapalenie oskrzeli, chcieliśmy się rozgrzać! w tym samym czasie moja siostra była w Sharm - było bezwietrznie i wygodnie, kierownik innej firmy turystycznej, z którą się wcześniej skontaktowałem, powiedział, że nie oglądaliśmy Hurghady ze względu na panującą tam pogodę i silny zimny wiatr ... ten kierownik MYŚLAŁ z głową co polecić, ale nasza NIE

3) Znając naszą chęć powrotu do NG, gdyby były miejsca na loty, ONA poleciła nam wycieczkę do Hurghady - ZAPŁACILIŚMY za trzy osoby (dziecko 2) przez 6 dni, a "odpoczywaliśmy" 4! Można było tego uniknąć, oferując wycieczkę do Sharm z różnymi godzinami odjazdu!

4) HOTEL GORĄCO polecam - horror, 5* a jedzenie jak na stołówce

nie chodziliśmy głodni, były ciastka i można było kupić coś z owoców na targu. menu: 4 brązowe substancje w kociołkach; coś jak ryż lub ziemniaki, makaron (nie mylić z makaronem), kurczak 2 razy, "owoce" - jabłka pokrojone i pływające w wodzie i WSZYSTKIE 4 dni całkowicie zielone, niedojrzały melon. To wszystko! Świeże soki za $4 - oferowane w tym samym miejscu w jadalni, soki - sproszkowane - alergia dziecka pojawiła się 2 dnia! kawa - rozpuszczalna (nawet moja mama nie mogła wypić tej pomyj, nie może żyć bez kawy). Alkohol jest po prostu obrzydliwy.

Spośród 4 basenów i dzieci ze zjeżdżalniami 1 PRACOWAŁO! był pierwszy i był podgrzewany, reszta NIE DZIAŁAŁA i nie była podgrzewana! Nie mogłem nawet zmoczyć stóp, skurczyłem się z zimna! DZIĘKUJEMY za tę niesamowitą rekomendację!

Ręczniki na kartach, ALE podłogę takimi szmatami myję w domu... były też nowe ręczniki - ale z jakiegoś powodu rozdano je tylko miejscowym turystom

5) WSZYSTKO WŁĄCZNIE! - dlaczego trzeba było zapłacić za TRZY WYCIECZKI do Ai - JEŚLI mamy z nami 2-letnie dziecko! ?? Czy wykorzystałeś mój brak zrozumienia zasad AI? Kto nie rozumiał, to faktycznie moja córka mogła pić lokalny alkohol do woli! zapłaciliśmy za to! Zorientowałam się to dopiero na miejscu, wszyscy goście hotelowi mają zielone bransoletki AI, a dzieci pomarańczowe, ALE MAMY TRZY zielone! Dzięki, kurwa!

6) lot powrotny został przełożony na 3 godziny, a potem na kolejne 6 godzin!

Nasz transfer się spóźnił, nie przywitali nas na lotnisku i nie powiedzieli, że zmienili NIE tylko godzinę odlotu, ale ogólnie LOTU! Sami biegaliśmy i szukaliśmy w łamanym angielskim, aż w końcu znaleźliśmy inny lot, KOLEJNĄ LINIĘ LOTNICZĄ z innym numerem biletu!

JESZCZE dostaliśmy plecak za wykupienie tej wycieczki - miałem w nim aparat, ładowarkę i metrykę dziecka... jeden pasek odpadł w połowie nawet przy odprawie w hotelu... Był krzywo uszyty, rączki zostały przekrzywione, co w pełni odzwierciedla operatora oferowanego przez tę nieszczęsną usługę turystyczną!

* Przewoźnik Bravo Airways TO TWOJA odpowiedzialność Przecież to TY zawarłeś z nim umowę na przewóz pasażerów! NIE sprzedawaj najpierw voucherów, a potem mów, że wszystkie opóźnienia są z ich winy!

*Wycieczkę trzeba wybrać myśląc głową, a nie zh**d. Jeśli turyści lecą po raz pierwszy, wyjaśnij różnicę między kurortami!

* Płacę pieniądze i chcę usłyszeć prawdziwe i obiektywne rekomendacje dotyczące wyboru hotelu! NIE WIEDZ - NIE RADZĘ, a tym bardziej NIE POLECAM tak mocno!

Menedżer bez głowy Wiktoria pr. Pobiedy, 108

niekompetentny, nie zastanawia się nad opcjami, nie umie myśleć logicznie, kłamie o opóźnieniach lotów. NIE POLECAM!

Opublikuję swoją recenzję wszędzie.