Autor:
Data zakupu usługi: 27 lipiec 2018 Pisemny: 23 październik 2018 |
|
Biuro podróży: JoinUp Туроператор (Kijów) Typ usługi: пакетный тур |
Kupiłem wycieczkę wczesną rezerwacją pod koniec lipca na październik. Czekaliśmy na wakacje i czekaliśmy na wspaniałe wakacje. . I dostali zepsute wakacje, okropny nastrój i zużyte komórki nerwowe. 02.10.18 lecieliśmy z Kijowa, strasznie wspominam samolot, dzięki za lot. Bez naklejek, napisów i nawet nie malowanych, na pewno z lat 80-tych. 02.10.18 powitał nas przewodnik na lotnisku w Bodrum - Shirin Roman, patrząc na nasz voucher, kazał wsiąść do autobusu nr 1, zaczęła się nasza podróż do hotelu, powiedzieli, że jedziemy około godziny, chociaż mieliśmy chodzić do naszego hotelu mniej, ale nie zawracaliśmy sobie głowy. Przez całą drogę opowiadano nam o hotelu Grand Park Bodrum, do którego jechaliśmy, i było to wskazane w naszym voucherze. W drodze do hotelu mieliśmy wypadek, pękło nam koło autobusu. Na zewnątrz było już ciepło i przeniesiono nas do minibusa i zabrano do otlyi. Ale zabrali nas do zupełnie innego hotelu. W którym po prostu strasznie było zostać. 23 więcej turystów miało z nami kłopoty. Przewodnik na początku twierdził, że nie wiedział, dokąd nas zabierają, potem, że nasz hotel jest zamknięty, potem pojawiła się wersja, że hotel jest pełny i byliśmy zmuszeni tu zostać, ale po zapłaceniu dużej kwoty byliśmy nie są gotowe do przebywania w niehigienicznych warunkach. Musieliśmy więc spędzić noc w lobby hotelowym. W międzyczasie przewodnik zostawił wszystkich niespokojnych turystów w obcym kraju i poszedł spać do domu. Zerwaliśmy telefony ambasady, konsulatu i infolinii Join Apa, która okazała się niezbyt gorąca i ani razu nie udało nam się do nich dodzwonić z Turcji. W ambasadzie i konsulacie powiedziano nam, że może nam pomóc tylko touroperator, który nadal ignorował nas i wszystkie zgłoszenia z różnych miast od naszych biur podróży. Przewodnik raczył wrócić dopiero o godzinie 14:00 już 03.10.18 przez cały ten czas spaliśmy na walizkach, z dziećmi i turystami w wieku. Bez prysznica spaliśmy siedząc na fotelach z kotami, które chodzą po terenie jak w domu. Byliśmy gotowi lecieć do domu, bo reszta już jest zrujnowana, ale powiedziano nam, że samolot leci raz w tygodniu. Przymusowo zaczęli nas osiedlać w tym okropnym hotelu (Bodrum Park Reasort), uzasadniając to następującym: Albo mieszkasz w popiołach, albo w wiosce, innej opcji nie ma. Chociaż w Kijowie, na infolinii Join Apa operator powiedział, że wszyscy turyści zostaną zakwaterowani w swoim hotelu, wskazanym w voucherze. W wyniku skandali i napadów złości doczekaliśmy się relokacji, ale dopiero 06.10 zostaliśmy przywiezieni do naszego hotelu, do którego jechaliśmy jeszcze godzinę. Oznacza to, że początkowo specjalnie zabrano nas w złym kierunku i do złego hotelu. Mieli nadzieję, że to zadziała i wszyscy będą milczeć, ale nie. Za resztę zapłaciliśmy, co oznacza, że musieliśmy ją zdobyć. Dlaczego odpoczywaliśmy 3 z 7 dni???? + wszystko, lot powrotny był zarezerwowany o 19:30, potem przesunięty na 12:00, a potem całkowicie na 11:10. O 7 rano był wyjazd z hotelu, więc zostaliśmy nie tylko bez kolejnego dnia odpoczynku, ale i bez śniadania. Kto odpowiada za zmarnowane wakacje?