OPINIE O FIRMIE PODRÓŻY JOINUP ТУРОПЕРАТОР
Po raz pierwszy kupiłem wycieczkę przez Let's go with us od organizatora wycieczek Join up i poleciałem liniami lotniczymi Sky up. Przygotowywałem się na najgorsze, dużo negatywnych recenzji, ale tak naprawdę wszystko było dla mnie w porządku: rozkładowe odloty, transfer, odprawa w hotelu, lot. Dzięki za udane wakacje!. →
Wielokrotnie odpoczywaliśmy w Sharm, w Sierra, pierwszy hotel mi się podobał. Druga linia nie denerwuje, co pół godziny - transport nad morze, na pewno jak zegar! Okolica jest cudowna, wszędzie kwiaty i jeszcze więcej kwiatów! Basen był naprawdę naprawiony, ale dobrze, bo ktoś był kontuzjowany, szybko zareagowali, udało nam się popływać w zaktualizowanym basenie! Obsługa bardzo uprzejma i pracowita, mieszkaliśmy w bloku 6 (pokoje 6428, 6434), naprawdę jak w ogrodzie! Restauracja się nie zdenerwowała, wszystkiego zawsze wystarczy, potrzebne było dietetyczne jedzenie, proszę! Rush i Jasmine byli nieustannie witani uśmiechem, szefowie kuchni często przygotowywali grille, wybór jedzenia był normalny, na różne gusta! Kiedy jesteśmy w Sharm zawsze wybieramy się na darmową wycieczkę po mieście, bo każdy przewodnik jest ciekawy, tym razem Anna z Join-up - ciekawa, szczera, uważna!Dziękuję! W każdym okresie mogą być niedociągnięcia, potem pogoda, która nie zależy od hotelu, potem coś innego, ale do hotelu warto wracać raz za razem!. →
Wszystko w porządku →
Po powrocie na Ukrainę przeczytałem opinie o tym touroperatorze. Potwierdzam wszystko, co o nich napisano w internecie: nieodpowiedzialnie sprzedali hotel, którego nie można sprzedać w tym sezonie ze względu na pogodę. Zimny wiatr ze wszystkich stron, morze tylko z pontonu, reszta to płytka woda i bagno po odpływach. →
Podobało mi się biuro podróży, ale były poważne problemy z gospodarzem i musiały być rozwiązywane 24 godziny na dobę przez telefon. Ale kijowscy operatorzy pracowali jasno i płynnie, nie zostawiając samych z powstałymi nieporozumieniami →
W hotelu przewodnik firmy przyjmującej powiedział, że firma znała wszystkie roszczenia wobec hotelu i otrzymała od hotelu ostrzeżenie, aby nie sprzedawać miejsc w tym hotelu ze względu na jego połowiczny stan Nie podróżuj z tą firmą. żal →
Wszyscy kupili dość przekąsek, wyjechali z terminalu F, nie ma tam sklepów wolnocłowych, wylecieli o godzinie, firma Sky up, wygodnie, podali wodę, soki, herbatę, kava. Na lotnisku wysłali nam podwózkę i dostarczyli ją z wystarczającą prędkością i komfortem. Od vilіt buv z zapіznennyam, rano przed biurem podróży, do tego byli spokojni, autobus przyjechał do hotelu 3 lata przed willą. →
1) odwrócił się, bo po raz pierwszy trzeba się z kimś skontaktować 2) Nie polecam, 6 godzin opóźnienia i nikt nawet nie prowadzi na ucho 3) jeśli są możliwości wyboru innej firmy turystycznej, spróbuj, nie sądzę, że będzie gorzej →
Czytałem wiele złych recenzji na temat Join UP, ale może mieliśmy szczęście. Lataliśmy z nimi przez cztery lata i wszystko było w porządku. W 2018 roku, latem, kiedy ich samolot się zepsuł, zostaliśmy umieszczeni w innym hotelu i wysłani następnego dnia. Traktowane w dobrej wierze wszystko nam odpowiada. →
W agencji wszystko było dobrze. Pracujemy już na stałe tylko z jedną kobietą-menadżerem. Nie planujemy przerywać współpracy. Ze wszystkiego jesteśmy absolutnie zadowoleni. →
|