OPINIE O FIRMIE PODRÓŻY JOIN UP! ТУРАГЕНТСТВО
Po przybyciu do Hurghady czekali w autobusie dodatkową godzinę. Zauważono, że aby jechać do hotelu 3 godziny, jechałem 5 godzin. przybył w pobliżu Hurghady o 13.00, osiadł w pobliżu hotelu o 20.00 w Port Ghalib Resort. Przewodnik na spotkaniu z wczasowiczami zachowywał się nerwowo, tłumacząc kiepsko, pomylone daty. →
Polecam)) →
O agencji mam same pozytywne wrażenia, pracuję z nimi już 10 lat, gdyby mi się coś nie podobało, już dawno zmieniłabym operatora i agencję, inaczej jestem ze wszystkiego zadowolony. Zadzwonią i zapytają, jak odpocząłeś, uprzedzą o przesiadce i będą towarzyszyć do końca wakacji. →
Dokumenty zostały przygotowane, wszystko zostało zrobione zdalnie, po prostu przyszedłem do biura i je odebrałem. Szybko, szybko. Sam wybrałem hotel, potwierdzili również, że wybrałem właściwy. →
Wszystko było dobrze w obsłudze nas w agencji. Kupiliśmy od nich bilet do Egiptu i byliśmy ze wszystkiego całkowicie zadowoleni. Oczywiście w hotelu były pewne niuanse, ale nie wszystko zależy od samego hotelu, a tym bardziej od agencji. Co prawda nasze loty zostały przełożone, wylecieliśmy na wakacje później niż planowaliśmy, ale to nie jest takie krytyczne. →
O dziwo agencja działała bardzo dobrze, jestem całkowicie zadowolona z ich pracy i jakości świadczonych usług, polecam. →
To było bardzo smutne rozczarowanie, że wybrali jedną randkę, ale w końcu wysłano nam bilety dzień później. Okazuje się, że straciliśmy dzień, za który zapłaciliśmy. Zapłaciliśmy za 5 dni i wykorzystaliśmy tylko 4 dni. Były święta sylwestrowe i trudno było dostać lub wymienić bilety ze Lwowa. →
Pracownicy są wspaniali. Nie ma na nie żadnych skarg. Dlaczego 50/50? Ze względu na linię lotniczą, z którą współpracuje biuro podróży. Kilka razy zmienialiśmy czas. To jest straszne. Bo lecieliśmy z Kijowa, sami znad Dniepru. Cały czas wolny jest związany z pracą. Z powodu zmiany czasu straciłem dni robocze, co nie bardzo podobało się moim przełożonym. →
Okropne!!!!!Nie kontaktuj się z tym organizatorem wycieczek. Lepiej przepłacić 50S, ale bilet nie bierz od nich. Zabrali mnie do złego hotelu. Kupiliśmy bilet do Kemeru, przywieźli nas do Goynuk.Hotel jest okropny, pozycjonują go na cztery gwiazdki.To nieprawda. Brud, obrzydliwe jedzenie, brak alkoholu, nie ma plaży. →
|