Autor:
Data zakupu usługi: 16 wrzesień 2018 Pisemny: 12 październik 2018 |
|
Biuro podróży: Join UP! Турагентство (Kremenczug) Typ usługi: пакетный тур, отель |
Skontaktowaliśmy się z agencją Join UP, początkowo obsługa nie była zła, potem był konflikt przy wyjeździe. Problem polegał na tym, że musieliśmy odlecieć, a lot miał być o 17:00, powiedziano nam, że hotel opublikuje informację o godzinie lotu i konieczności opuszczenia hotelu. W efekcie przybyliśmy o 21:00, widzimy, że nic nie ma. Zaczęli bić na alarm, zadzwonili do ukraińskiej agencji, linii lotniczych i bezpośrednio Join UP. Linia lotnicza powiedziała, że taki lot już nie istnieje i że zajmuje się nim zupełnie inna linia lotnicza, w ogóle dowiedzieli się, że taki lot jest, ale odlot nie jest o piątej wieczorem, ale o szóstej wieczorem. rano. Potem zadzwoniliśmy do Join UP, potwierdzili transfer lotu, a zapytani, dlaczego nie ma informacji, kiedy wyjeżdżać i co robić, zaczęli nam pomagać i podali numer telefonu miejscowego Mohameda, zadzwonili do niego, przyjechali po 30 minutach przybył również nasz przewodnik, który nie od razu odpowiedział na nasze wezwanie. W rezultacie o 21.30 wszyscy się zebrali, odręcznie spisywali czas lotu i okazało się, że musimy opuścić hotel o 02.10 rano, czyli po 5 godzinach! Nikt nie ostrzegał przed przeniesieniem lotu, przez jeden dzień nie było informacji. Cały dzień poszedł na marne, cała noc poszła na zgrupowanie. Po przyjeździe przyjechaliśmy do biura podróży, w którym wykupiliśmy wycieczkę, powiedzieliśmy jak było, powiedzieli, że możesz napisać reklamację, ale nie masz dowodów na to, że twój lot był opóźniony i w takich podobnych przypadkach nie wypłacono odszkodowania ktokolwiek. Z grubsza wysłali, mówiąc, że umowa mówi, że lot można przełożyć na +-24 godziny. Potem zwróciłem się do prawnika, a wraz z nim trafiłem do agencji, w umowie nie było takiej klauzuli, wskazano tylko, że linia lotnicza odpowiada za transfer lotu. Po tym, jak przyszedłem z prawnikiem, stali się jak jedwab i zaproponowali, że napiszą skargę. Reklamacja została napisana, czekamy na odpowiedź, bo już za przesunięcie lotu o ponad trzy godziny z ostrzeżeniem należy się odszkodowanie.