Recenzja biura podróży Grand Pava Travel (Dniepr)

Nie polecam nikomu współpracy z Oksaną Pawlenko, dyrektorem biura podróży

Autor:
Data zakupu usługi: 01 październik 2019
Pisemny: 23 październik 2019
2.0
Biuro podróży: Grand Pava Travel (Dniepr)
Typ usługi: пакетный тур, отель, авиаперелёт

Po raz pierwszy chcę zostawić opinię nie o hotelu, ale o biurze podróży, z którym mieliśmy do czynienia. Będzie bardzo szczegółowy, ponieważ wiele drobiazgów pozostawiono bez opieki i świadczy o niedbałym stosunku do jej pracy dyrektor biura podróży Grand Pava Travel, Oksany Pavlenko.

Po raz drugi kontaktowaliśmy się z biurem podróży Grand Pava Travel. Po raz pierwszy przyjechaliśmy do Oksany Pawlenko z gotową ofertą noworoczną, tj. wiedzieliśmy dokąd lecimy, nazwę hotelu, miasto wylotu, interesowała nas zniżka i Oksana uprzejmie nam ją zapewniła, do której nas zaprowadzono. Dzięki Bogu wszystko poszło gładko i bez zarzutów....

Po raz drugi zwróciliśmy się do Oksany Pavlenko o wczesną rezerwację w kwietniu 2019, rozważaliśmy opcję wakacji w Turcji z dużą rodziną w październiku 2019. Ja osobiście i całą moją rodziną bardzo poważnie podchodziliśmy do wyboru hotelu przez bardzo długi czas, ponieważ planowaliśmy lecieć z małym dzieckiem. Praktycznie sami wybraliśmy nasz hotel i tylko zapytaliśmy, czy nam go poleci. Oksana Pawlenko zaproponowała nam przelot przez Zaporoż i Charków, my wybraliśmy Zaporoże, choć początkowo przez Charków było taniej.

Wybierając Limak Limra Hotel & Resort i miasto wyjazdu Zaporoże, wybraliśmy 2 pokoje standardowe za ustaloną kwotę, którą zaoferowała Oksana Pavlenko. Ponieważ hotel ma różne opcje zakwaterowania (jest opcja ekonomiczna - przesiedlenie po drugiej stronie ulicy, a to bardzo ważny punkt), skupiliśmy uwagę Oksany na przesiedleniu w standardowych pokojach i zapewniła nas, że wszystko jest w porządku. Potem zarezerwowaliśmy pokoje i zaczęliśmy czekać na wakacje. Moim błędem było to, że pracowaliśmy wyłącznie na zaufaniu i nie podpisaliśmy żadnej umowy. Oksana Pawlenko jak zawsze obiecała go wysłać, ale nigdy go nie wysłała i przegapiłem ten ważny moment. ZAUFAJ, ALE SPRAWDŹ!!!!

W sierpniu zamknięto program lotów przez Zaporoże i przeniesiono nas do Charkowa.

Od razu poprosiłam moje biuro podróży, aby poszła na spotkanie z powodu małego dziecka i zmieniła termin lotu (chcę zaznaczyć, że złożyłam wniosek 2 miesiące przed wakacjami) lub wypłaciłam odszkodowanie, ponieważ podróż z Charkowa była początkowo tańsza. Oksana powiedziała, że ​​spróbuje coś wymyślić i zaczęła ciągnąć gumę. Prowadziła nas przez miesiąc za nos, karmiła śniadaniami, udając, że coś robi. Osobiście skontaktowałem się z organizatorem wycieczek Join UP i dowiedziałem się, czy taka wymiana jest możliwa i otrzymałem jasną odpowiedź, że Twój przedstawiciel w biurze podróży może wszystko załatwić. Chcę zauważyć, że przez cały czas naszej pracy Oksana Pavlenko nigdy do mnie nie dzwoniła, ale napisała odpowiedź w vibere, dopiero po tym, jak się z nią skontaktowałem. Nawet gdy umawialiśmy się z nią na spotkanie w jej gabinecie, zawsze coś jej się działo….. Po osiągnięciu krytycznego terminu Oksana napisała do nas, że nic nie da się zrobić. Jedyne, co mogła dla nas zrobić, to umówić się z hotelem, abyśmy otrzymali pokój o 7 rano zaraz po przyjeździe (to było kłamstwo i nie było zgody!!!!)

W trakcie płatności na raty cały czas pojawiały się pytania dotyczące prowadzenia ewidencji wpłat. Cały czas nasze płatności nie były brane pod uwagę, na co Oksana Pawlenko powiedziała, że ​​to Ty powinieneś kontrolować ten proces……..kurtyna…..tj. na pewnym etapie płatności mogliśmy powiedzieć Oksanie, że zapłaciliśmy już za wszystko i będziemy na plusie…..

Co więcej, po pełnej zapłacie przez bardzo długi czas nie chciała nam dawać dokumentów. Po wielu perswazjach, wysyłając mi dokumenty na e-mail, doznałem kolejnego szoku. Po pierwsze, ten projekt w ogóle nie pasował do daty urodzenia, na co Oksana powiedziała, że ​​to szkic (a jest to dokument, z którym pracujemy od 4 miesięcy). Co więcej, zamiast zamówionych pokoi standardowych, nadal zarezerwowała dla nas pokoje po drugiej stronie ulicy, zdając sobie sprawę z tego, że nie przywiązywała do tego żadnej wagi podczas rezerwacji. Od razu powiedziała, że ​​nie martw się i wszystko naprawi, ale skoro hotel był na postoju, doskonale wiedziałam, że nie będzie w stanie tego zrobić. Potem Oksana powiedziała, że ​​rzekomo zgodziła się z hotelem i po przyjeździe bez problemu wymienią nam pokój, bez dodatkowych opłat (to było kolejne kłamstwo)!!! Zacząłem domagać się odszkodowania, na co Oksana powiedziała, że ​​początkowo sprzedała nam bilet taniej, więc przepraszam. Potem był problem z transferem i zdecydowała, że ​​nadal wyrzuci nam część odszkodowania, bo coś z nami najwyraźniej poszło nie tak.

Wtedy Oksana zorientowała się, że pachnie smażoną, usunęła mnie ze wszystkich kont, prawdopodobnie dlatego, że było „wszystko w porządku”. Martwiłam się do końca, czy hotel w ogóle nas przyjmie, po tylu błędach.... Dalej powiem, że naturalnie miejsc w hotelu nie było, ale pytaliśmy bardzo i z dużą dopłatą (Oksana's odszkodowanie nie pokryło nawet połowy kosztów dla nas) nadal zmieniliśmy pokój do standardu. To było dla nas bardzo ważne, ponieważ wszyscy nie mogliśmy się doczekać tej podróży, polecieliśmy odpocząć, zrelaksować się, pomóc sobie nawzajem i być blisko. Potem zacząłem dowiadywać się, czy są jakieś apele do hotelu o nas, a potem pokazali nam naszą kartę, na której nie było ani jednej notatki. Minęło kilka dni, zanim pozbyliśmy się sytuacji i mogliśmy cieszyć się resztą))))

Wydając werdykt, chciałbym życzyć Oksanie, aby wyciągnęła z tego lekcję i była bardziej uważna na swoich klientów i bardziej odpowiedzialnie traktowała ich prośby. Być może jest to bardzo łatwy dochód i Oksana zrelaksowana, ale dzięki Bogu, że wrócimy do domu wszyscy żywi i zdrowi. Komuś może się wydawać, że nic się nie stało, ale przez całe 5 miesięcy pracy z Oksaną byłem jak na beczce prochu, praca z nią jest bardzo niewygodna !!!! Oksana Pawlenko otrzymała honorarium, ale w ogóle nie chciała pracować !!!








Inne recenzje biur podróży