OPINIE O FIRMIE PODRÓŻY GOLDEN TRAVEL
1. Wybraliśmy firmę ze względu na dogodną lokalizację. 2. Świetna praca kierownika, wszystkie życzenia zostały uwzględnione, co zaowocowało idealnym urlopem. Lidia, Yuliya dla nas jesteście doskonałymi specjalistami w swojej dziedzinie. 3. Zwrócimy więcej niż raz. Dziękuję bardzo. →
Pracownicy firmy, mistrzowie swojego rzemiosła. Dobrze zrobiony. Radzę. →
Już wykupili bilet tutaj, więc odwrócili się ponownie. Niestety, zanim tam dotarliśmy, nasz bilet zniknął. Ale mieliśmy opcję „B”. Lisa pomogła wybrać najkorzystniejszy terminowo termin, wszystko zostało szybko załatwione, pomimo weekendu od 1-5 maja, który dostaliśmy. Wyjazd 6, trochę się martwiliśmy. →
Chcę również zostawić recenzję o biurze podróży Golden Travel, w szczególności o jednym z jego pracowników - Katyi Trostyanitskaya. Plusy) z nią szybko i łatwo zdecydowaliśmy się na hotel w Egipcie. Czekali, chcieli, mieli nadzieję, ale wybuchła kwarantanna. Myślałem, że nasza zaliczka spłonie jasnym płomieniem. →
Znajomi doradzili biuro podróży Katya Trostyanskaya, wybrali Mirage Park Resort 5 * (Kemer) i nie żałowali, dobry hotel, o reszcie były tylko pozytywne wrażenia. Osobno chciałbym zwrócić uwagę na wysoką jakość pracy biura podróży, Katya pomogła nam zdecydować o hotelu, szczegółowo omówiła zalety, a co najważniejsze, wady hotelu, a także o kraju i wycieczka. →
Wybrałem tę firmę za radą znajomych i nie żałowałem! Oferty są tańsze niż innych firm, poprosiłam o zniżkę, a oni ją udzielili, choć niewielką, ale nadal fajną, chociaż aplikowałam po raz pierwszy! Przyjemna dziewczyna Olga wszystko jasno wyjaśniła, a na półkach wyjaśniła, wypełniła wszystkie dokumenty. →
Przyjaciele doradzili kierownikowi Oldze, wszyscy byli zadowoleni. Wyjaśnili nam wszystko, pokazali, powiedzieli, po przyjeździe byli zainteresowani, czy wszystko jest w porządku, pomogli, jeśli potrzebne są jakieś informacje. Świetnie, dzięki Golden Travel) →
Rezerwacja biletów lotniczych, znalezienie hotelu, formalności itp. - to wszystko zajęłoby nam dużo czasu, gdybyśmy nie korzystali z usług Golden Travel. Nawet jeśli podczas podróży pojawią się trudności, menedżerowie starają się znaleźć wyjście z każdej sytuacji i działać bardzo szybko i profesjonalnie, co jest dobrą wiadomością. →
Pojawiła się nakładka dotycząca rezerwacji biletów. Nie mogła zarezerwować dla nas miejsc online, nie ostrzegała nas o tym i nie wiedzieliśmy, że musimy przyjść i zarezerwować z wyprzedzeniem, z tego powodu usiedliśmy po drugiej stronie przejścia w samolocie. Gdybyś został ostrzeżony z góry, mógłbyś obejść się bez tej nieprzyjemnej chwili. →
Z agencją wszystko było w porządku, przy rezerwacji wycieczki cena spadła, dziewczyny wszystko policzyły, wystawiły. Byliśmy zadowoleni ze wszystkiego. →
|