Autor:
Data zakupu usługi: 01 październik 2018 Pisemny: 02 grudzień 2018 |
|
Biuro podróży: Fly UP (Krzywy Róg) Typ usługi: пакетный тур, отель |
Wycieczkę kupiliśmy w agencji „More Tours” w Kremenczug, ul. Proletarskaya 30. Pracowaliśmy już z tą agencją, polecieliśmy do Egiptu, wszystko było w porządku. Tym razem również jakość obsługi była doskonała, ale nie mieliśmy szczęścia do touroperatora. Lecieliśmy z TPG i mogę powiedzieć, że to kompletne oszustwo! Zarezerwowaliśmy hotel w Marmaris, specjalnie usiedliśmy i wybraliśmy, że jest pierwsza linia, żeby jedzenie było dobre, mimo że hotel był 3*, w końcu zabrano nas do Icmeler, do hotelu, który był „jak 4 gwiazdki”, nazywał się Diana Hotel 4*, pokoje tam były dobre, ale jedzenie okropne, były tylko śmierdzące zgniłe jajka, kiełbasa sojowa i ogórek, jak cukinia, tak naprawdę nic tam nie było. Kiedy nas przyprowadzono, przyjechała przedstawicielka touroperatora TPG Elena, mieliśmy z nią poważny spór, skandal, zaczęła mówić, że nie ma nas gdzie przenieść, że wszystkie hotele są zajęte. Zebraliśmy 10 młodych ludzi, którzy kategorycznie odmówili osiedlenia się w Hotelu Diana 4*, zaczęliśmy domagać się, abyśmy zabrali nas do Marmaris! Następnie udaliśmy się na własną rękę do Sonnen Hotel 3*, który pierwotnie zarezerwowaliśmy i tam dowiedzieliśmy się, że TPG nawet nie rezerwuje pokoi (!), tj.. jest to z góry zaplanowane działanie, gdy turyści są przywożeni do innych hoteli, wiedząc z góry, że tak się stanie. Kiedy recepcjonista w Sonnen Hotel 3* usłyszał o TPG, po prostu wyszedł i było oczywiste, że takie sytuacje nie były dla niego niczym nowym. Ta Elena przyjechała do Sonnen Hotel 3 *, gdzie rozmawialiśmy z nią przez długi czas, wymyśliliśmy, jak rozwiązać nasz problem, próbowała skontaktować się z policją turystyczną w Turcji, ale nie działała. W Ankarze policja nie odbierała telefonów, w Stambule odpowiadali, ale nie było tam przedstawiciela rosyjskojęzycznego, więc nie mogliśmy się z nikim tam porozumieć. Skontaktowaliśmy się ze zwykłą policją, ale nikt nie mógł nam pomóc. O 21:00 Elena powiedziała nam z uśmieszkiem: „może powinnam zostać i 'rzygać', jak to wszystko się kończy” (!!), tak mówi przedstawiciel touroperatora TPG! Nastawienie jest okropne, przez jeden dzień byliśmy bez jedzenia, byliśmy w holu hotelu Sonnen 3 * cały dzień, powiedzieli nam, że jeśli nie opuścimy hotelu przed 21:30, zadzwonią na policję i albo wyprowadzali nas na ulicę, albo nocowaliśmy na komisariacie. Wróciliśmy do hotelu Diana 4*, gdzie nas zabrano, stamtąd skontaktowaliśmy się z pracownikami agencji na Ukrainie, gdzie wykupiliśmy wycieczkę, która jakoś pomogła rozwiązać nasz problem. W rezultacie, w ramach rekompensaty, dostaliśmy wycieczkę i przenieśliśmy się do innego hotelu, ale nie do Sonnen Hotel 3 *, ale do Cihan Turk 3 *, który znajdował się obok. Nie wiem, co konkretnie wpłynęło na to, że nas przeniesiono, być może pomogli pracownicy agencji More Tours na Ukrainie, od której wykupiliśmy wycieczkę, może pracownicy agencji w Równem, do której przeniosły się dziewczyny razem z nami, być może wspólnymi siłami, może dlatego, że strajkowaliśmy tam przez jeden dzień. Ale tylko czterech z nas na dziesięciu zostało przeniesionych. Pozostała szóstka zatrzymała się w Hotelu Diana 4*, przebywali tam również emeryci, którzy nie dbali o to, gdzie odpocząć. Pragnę zaznaczyć, że zamówiliśmy wycieczkę na miesiąc, była płatność, była rezerwacja, którą potwierdzili, ale w rzeczywistości okazało się, że pokój nie był nawet zarezerwowany przez operatora TPG w Sonnen Hotel 3*! Dopóki nie wysiedliśmy z samolotu i nie wsiedliśmy do autobusu, nikt nie powiedział nam, że hotel zostanie zmieniony.. ale wiedzieli o tym miesiąc przed wylotem do Turcji. Po powrocie do domu rozmawialiśmy z wieloma osobami i każdy, kto latał z TPG, miał podobne problemy! Musisz tylko zapamiętać tego operatora i nigdy nie korzystać z jego usług!!!