Autor:
Data zakupu usługi: 01 lipiec 2014 Pisemny: 06 sierpień 2014 |
|
Biuro podróży: Eastbooking (Jałta) Typ usługi: отель |
To po prostu horror zarezerwował dla siebie pokój w Jałcie, tak grzecznie uprzejmy, aż ja, jak głupiec, zapłaciłem 100% ceny za minutę, 60 000 rubli. I jakie było moje zdziwienie, gdy po przybyciu do hotelu powiedzieli nam, że nie słyszeli o żadnych rezerwacjach, a zatem nie dostali pieniędzy. Dzwoniąc do firmy usłyszeliśmy, że musimy sprawdzić u księgowego i za dwie godziny musimy oddzwonić (a jesteśmy z drogi i nawet z małym dzieckiem), stoimy w recepcji od godziny i pół, odkąd próbowaliśmy się przedostać i nadal czekamy 2 godziny. Cóż, nie ma co czekać. Dwie godziny później dziewczyna odbiera telefon i mówi, że naszą aplikację załatwiła menedżerka Swietłana i bez niej nie może tego rozgryźć, a księgowego jeszcze nie ma. Tak zaczęły się nasze wakacje, ponownie płacimy z własnej kieszeni za kilka dni, mając nadzieję, że załatwimy sytuację. Nie uwierzysz, ale przez trzy dni naszego pobytu nie pojawiła się ani księgowa, ani kierownik Swietłana, chociaż sądząc po głosie to ona do nas przemówiła, przedstawiając się jako Olga lub Katia. Na wszystkie nasze prośby o podanie adresu firmy, abyśmy mogli podjechać i wszystko wymyślić sami, ale wymijająco odpowiedziano nam, że Swietłana skontaktuje się z nami, gdy tylko wyjdzie ze szpitala i nie może podać nam adresu, ponieważ nie miał takiego autorytetu. W internecie znaleźliśmy adres ulicy. Kijowskiej 60, ale nikt tam nic nie słyszał o takiej firmie. . . Nasze wakacje w Jałcie, zamiast planowanych 21 dni, to 5 dni szukania nerwów i rozczarowania u reszty.Upewniwszy się wreszcie, że nam wybaczono, postanowiliśmy wrócić do domu i już w naszym rodzinnym mieście skontaktować się z prokuraturą rosyjską , mając nadzieję, że w naszym rodzinnym mieście będzie nam łatwiej porozumieć się z prokuraturą , Ponieważ w Jałcie są po prostu zakryci. A szkoda, że przed dokonaniem płatności nie czytałem opinii o tej firmie, bo jak się okazało, nie tylko my ucierpieliśmy na tych oszustach. Chcę wszystkich ostrzec, aby nie stali się kolejną ofiarą tej firmy – oszustem. Dzięki za cudowne wakacje. . . .