Autor:
Data zakupu usługi: 29 lipiec 2019 Pisemny: 30 listopad 2019 |
|
Biuro podróży: Dream Tour (Sumy) Typ usługi: пакетный тур, отель |
Zrobili bardzo dobrą robotę, zaproponowali opcje, zgodziliśmy się. Zaproponowali dobry bilet, ale bez względu na to, jak agencja była winna, że coś poszło nie tak, winę ponosił sam operator. Naszym operatorem był Join Up. Nasz lot został przełożony 2 godziny do przodu. Lecieliśmy z Boryspola i dobrze, że byliśmy we własnym samochodzie, inaczej nie złapalibyśmy lotu. Operator zadzwonił do nas, gdy byliśmy już w drodze. Gdybyśmy podróżowali minibusem lub pociągiem, nie mielibyśmy czasu. Na lotnisko dotarliśmy 40 minut przed odlotem. Za 5 minut spóźnilibyśmy się na odprawę. Kiedy wziąłem bilet, zapytałem operatora, że musimy mieć zjeżdżalnie, bo obliczyli dla dziecka. A kiedy dotarliśmy do hotelu, okazało się, że są bransoletki w różnych kolorach. My nosimy czerwone bransoletki, a nasi sąsiedzi z Kijowa noszą złote. Zadaję pytanie, jaka jest różnica - ale okazało się, że park wodny nie był wliczony w nasz bilet. Teraz musieliśmy zapłacić 25 dolarów za osobę za wizytę. Operator potwierdził to wszystko, mówiąc, że mamy tylko jednorazową wizytę, a za wszystko inne zapłacimy. Bardzo żenująca chwila.