Autor:
Data zakupu usługi: 20 lipiec 2019 Pisemny: 01 sierpień 2019 |
|
Biuro podróży: DAV Club (Kijów) Typ usługi: экскурсионный тур |
Byliśmy na greckiej wycieczce wakacyjnej. Nie działało od samego początku. Autobus nie był tym, co stwierdził organizator wycieczek. Przewodnik (Vladislav Grinenko) powiedział, że mieliśmy pecha i autobus został wymieniony, bo zepsuł się super wygodny, którym mieliśmy jeździć. Nikt wcześniej nie poinformował turystów o wymianie autobusu!
Autobus jest stary, brakuje miejsca, nie ma klimatyzacji: albo strasznie zimno, albo gorąco. Od Kijowa do Odessy klimatyzator w ogóle nie działał (dopiero po 2 godzinach w Odessie został naprawiony). Generalnie milczę o telewizorze - jak "Wiosna-308": mały, czarno-biały i wydmuchany ekran.
Autobus jest w fatalnym stanie. Potrafił przejechać tylko 20-30 km w górzystym terenie, ciągle się zatrzymywał, momentami gwałtownie się trząsł podczas hamowania.
Wygląda na to, że autopocisk został dopuszczony na trasę „z nadzieją, że może się tam jakoś dostać!”
I zepsuł się w drodze powrotnej.
Jednak z naszego przewodnika nie było żadnych informacji. Właśnie wyszedłem z telefonem, żeby coś zdecydować... Wszyscy byli w szoku!
Kiedy turyści zaczęli rozmawiać z przewodnikiem o odszkodowaniach za wszystkie te wypadki na drodze, on nawet nie chciał słyszeć. Jego słowa: „To jest trasa budżetowa. Mieliśmy gorsze”.
W związku z tym, że jeden z kierowców miał problemy z dokumentami, przez 5 godzin stał w odprawie celnej. Organizator wycieczki nawet nie sprawdza, jakich kierowców zatrudnia?!
Hotel: Tylko śniadania były wliczone w cenę. Jeśli przyjedziesz później, niektóre posiłki mogą nie być dostępne. Aby Bóg zabronił ci zabierać ze sobą więcej jedzenia, ciągle chodził i obserwował. Jeśli pójdziesz na śniadanie z torbą, zmusili cię do pozostawienia jej w pokoju. A jeśli tak naprawdę nie chcesz teraz jeść śniadania, ale chcesz zabrać śniadanie ze sobą, to obsługa po prostu zaczęła na ciebie krzyczeć ... i pomimo tego, że zapłaciłeś za śniadania.
Jeśli chcesz skorzystać z basenu, musisz coś kupić w barze.
Po przybyciu do Kijowa przewodnik nawet nie poprosił o wszystkie te chwile ...
Wrażenie po takiej wycieczce nie było najlepsze...
A także, gdy zostawisz swoją negatywną recenzję na stronie tego touroperatora, po prostu ją usunie!
Szkoda, że DAVclub w ogóle nie dba o komfort turystów!!