Recenzja biura podróży Coral travel Melitopol (Zaporoże)

Wciąż mamy nadzieję na konkretną odpowiedź.

Autor:
Data zakupu usługi: 12 październik 2019
Pisemny: 20 listopad 2019
3.0
Biuro podróży: Coral travel Melitopol (Zaporoże)
Typ usługi: пакетный тур, отель, авиаперелёт

Jeżeli mamy jakiekolwiek wątpliwości co do adekwatności wpłacanych przez nas środków do wartości świadczonych nam usług, poprosiliśmy Państwa ustnie o udzielenie konkretnych odpowiedzi na nasze pytania.

Nie podałeś ich. I radził złożyć skargę do organów ścigania.

Aby móc uzyskać poradę, prosimy o udzielenie konkretnych odpowiedzi lub informacji na piśmie, na które nie udzielą Państwo odpowiedzi na istotę pytań.

Załącznik - komentarz na 4 stronach.

Pod koniec naszego ostatniego, 13-tego rejsu (i pod Waszym patronatem pierwszego) i później, przez dość długi czas po zakończeniu tego rejsu, obiecaliście nam podać (a jeszcze nie przekazaliście) dane do ostatecznej kalkulacji naszych kosztów całkowitych za nazwy rejsów oraz dodatkowych kosztów wspólnych poza rejsem (przez siedem dni: trzy dni w Barcelonie, Hiszpania / w ofercie / i cztery dni w Fort Lauderdale, / Twoja oferta /).

Przypomnę, że powyższą wyprawę przeprowadziła 4-osobowa grupa turystów - przewodnik, ty osobiście dyrektor biura podróży, twoja żona Inna, ja i moja córka Olga.

Przypomnę, że zawarliśmy między nami dżentelmeńską umowę, aby podzielić nasze wspólne dodatkowe wydatki na pół.

Powyższe i sztuczne moim zdaniem opóźnienie i opóźnienie procesu naszych wzajemnych rozliczeń skłoniło mnie do kontaktu telefonicznego i ustnego zadania kilku konkretnych pytań. Twoja reakcja na moje pytania ustne - Przesyłasz mi rozszerzoną odpowiedź listowną (o ile przesłany materiał można nazwać dywersją), co wywołało u mnie nowe pytania i zmusiło mnie do szczegółowego komentarza, już na piśmie.

Pierwsze konkretne pytanie.

Dlaczego w przesłanych nam w odpowiedzi dokumentach (a jest to tekst z załącznikami na 6 stronach standardowego formatu, wydrukowany drobnym drukiem) nie ma nawet wzmianki o naszych niedokończonych rozliczeniach finansowych, o które pytałem telefonicznie. Może zapomniałeś o tych umowach.

Dlaczego opóźniasz i sztucznie opóźniasz ten proces? Wygląda na to, że próbujesz sprowadzić ten proces do niezrozumiałego impasu.

Przesłałeś nam listę usług świadczonych bezpłatnie. Po co to jest?

Potem następne pytanie.

Na lotnisku w Miami, podczas odprawy na lot do Londynu, doszło do sytuacji siły wyższej (dla naszej grupy wycieczkowej), a dla Olgi i dla mnie - ślepy zaułek krytyczny, gdyby nie Twoje obowiązki jako przewodnika.

Nie będę się zagłębiał w problem – to temat osobnej rozmowy. Powiem tylko, że wspomniałeś o tym incydencie w swojej pisemnej odpowiedzi tylko ogólnie, a zapomniałeś wspomnieć o tym, co nas szczególnie niepokoiło.

Twoja sytuacja była następująca: aby nasz lot do domu był możliwy, bierzesz od Olgi 900 dolarów w gotówce (w obecności świadków - mnie, ojca Olgi i twojej żony Inny).

Zgodziliśmy się, rozumiejąc złożoność sytuacji; a dług oczywiście wrócisz do nas nie czekając na odszkodowanie od linii lotniczej. Te rzeczy nie są ze sobą powiązane: biuro podróży jest odpowiedzialne za nieuznawanie głównych biletów lotniczych sprzedawanych przez biuro podróży. W każdym razie klient nie musi płacić dwukrotnie za ten sam lot.

Odszkodowanie dla klienta za nieprawidłowo zakupiony bilet przez biuro podróży dotyczy biletu, którym jest ten bilet. (I nie pieniądze kupione za przewodnika zabrane od klienta, a nawet w dolarach, a nawet po anulowaniu pierwszego biletu). W ogóle tego nie bierzesz pod uwagę albo znowu o tym zapominasz.

To jest trzecie pytanie - kiedy spłacisz dług w Miami. Dziś jest 20 listopada 2019 r.

- Nadal nie oddałeś nam pieniędzy za nagle opłacone bilety; jaki rodzaj zaufania możesz mieć.

I ostatnie, czwarte pytanie.

Mamy wątpliwości co do stosowności środków, które przeznaczamy na koszt naszych usług. Uważamy, że wystąpiła z naszej strony nadpłata, dlatego poprosiliśmy o wyjaśnienie. Mamy do tego prawo. Udowodnij konkretnymi liczbami, że wszystko jest w porządku, w przeciwnym razie - spłać dług.

To cię denerwowało. W swojej pisemnej odpowiedzi stanowczo odmówiłeś zrobienia czegokolwiek w tym kierunku, twierdząc, że odpowiedź zdradza tajniki działalności finansowej biura podróży.

Wow. Wszystko to odbywa się w elementarny sposób, potrzebujesz tylko zwykłych danych początkowych i pragnień. Nie chcesz tego robić pod przykrywką kłótni odruchów kolanowych lub ssania palców.

Zrobiliśmy to sami. Może gdzieś nie do końca dobrze, bo nie przekazałeś nam zwykłych, niewymagających żadnych sępów, oryginalnych danych.

Tak więc zapłaciliśmy za rejs (przejazd z tego, co się nie stało, z powodu wypadku na liniowcu, na który spadł dźwig towarowy).

1. Konto nr 141/03-19 z dnia 05.03.19. o 120 825 UAH, co stanowi równowartość 4 340 USD. Informacja o tej płatności znajduje się w przesłanych przez Ciebie dokumentach.

2. Konto nr 1611/07-19 z dnia 29.07.19. o 17 550 UAH, co stanowi równowartość 670 USD. Informacja o tej wpłacie w przesłanych przez Ciebie dokumentach jest pominięta.

W przesłanych przez Ciebie dokumentach pierwszy zapis imion, a drugi nie imion - znowu zapomniałeś. To drugi precedens – powoduje nieufność.

3. Nasza ostatnia dotacja dla Ciebie to 900 $ w gotówce, którą otrzymałeś od Olgi w dniu wyjazdu z Miami (omówiono to szczegółowo powyżej).

Otrzymałeś od nas 5910 dolarów w dolarach.

Przybliżenie kosztorysów wykonanych dla nas usług.

1. Nocleg w pobliżu domku z balkonem 670,44 USD US.

To kwota z amerykańską zniżką (jako rekompensata za odwołany rejs realny koszt to około dwa razy tyle), o której dowiedzieliśmy się bezpośrednio na liniowcu (nie poinformowaliście nas o wielkości tej zniżki, pewnie też zapomnieliście) .

2. Opłata serwisowa (podatki portowe i lokalne)? 590 USD; według twoich informacji nie podlegają zniżce.

3. Zakwaterowanie (nie mieszkaliśmy w hotelach, tylko w wynajętych mieszkaniach) - Odessa 1 noc, Barcelona 3 noce, Fort Lauderdale 4 noce -? 500 USD.

4. Podróż koleją „Zaporoże – Odessa” w równowartości dolara 28 USD.

5. Loty lotnicze (dla 2 osób): 1)? 100 dolarów amerykańskich („Odesa – Barcelona”), 2)? 700 $ ("Barcelona - Fort Lauderdae"), 3) "Miami - Londyn - Kijów - Dnipro" nie odbyło się (z winy biura podróży, jak wspomniano powyżej), zmuszeni byli zapewnić dodatkowe $ 900 w gotówce (o czym również wspomniano powyżej) na lot "Miami - Stambuł - Kijów".

6. Dodatkowa kwota ubezpieczenia? 45 USD.

7. Przewodnik towarzyski 200 USD (zgodnie z szacunkami).

Wynajem samochodu (Barcelona, ​​Fort Lauderdale) – w ramach w/w dżentelmeńskiej umowy musimy zapłacić połowę kosztów. Razem? 110 USD (nasz udział). Nie podałeś nam jeszcze kosztów tej usługi, o której również wspomnieliśmy powyżej – prawdopodobnie znowu zapomniałeś lub to „tajemnice finansowe biura podróży”.

9. Koszty żywności:? 25 USD (nasz udział, w tym koszty własne i zapasy).

Tak więc ogólnie otrzymuje się następującą sumę: 670 + 590 + 500 + 28 + 100 + 700 + 900 + 45 + 200 + 110 + 25? 3870 USD.

5910 - 3870 = 2040 dolarów amerykańskich.

Nie będziemy już wspominać o opłaceniu np. wspólnego kosztu taksówki w Miami i napiwku dla bagażowego na liniowcu w wysokości 85$ wobec 40$ przez Ciebie. Nie uwzględniliśmy tych kosztów w naszym budżecie.

W przypadku niezgodności z którymkolwiek z podanych stanowisk - uzasadnij tylko dokumentami.

Kwota ta obejmuje wyżej wymienione 900 USD w gotówce - na ponowny zakup biletu lotniczego powrotnego z Miami na Ukrainę. Powtarzam, musiałeś przelać te środki na lotnisko w Miami.

Musieliśmy to zrobić, abyśmy nie wyjechali za granicę (w sobotni wieczór, bez znajomości angielskiego, bez połączenia telefonicznego i bez numerów telefonów do konsulatu, touroperatora itp.). Czym więc jest szantaż?

Jednocześnie biuro podróży nie ma ani moralnych, ani prawnych podstaw, aby w obecnej sytuacji żądać odkupienia biletów na koszt klienta. Przypomnę, że przed rejsem osobiście ostrzegałem, aby nie latać przez Londyn, bo nie mamy wiz. Powiedziałeś: „Nie martw się, gwarantuję, że wszystko będzie dobrze”.

Różnica w wysokości 2040 USD najwyraźniej pojawiła się przy odwołaniu z powodu wypadku na liniowcu wcześniej opłaconego rejsu.

Tutaj też nie ma winy klienta. Niech biuro podróży, touroperatorzy, biuro podróży, a może ktoś inny się zrozumieją. Mają usługi prawne, stosunki umowne i ryzyko.

i wszelkiego rodzaju inne bzdury.

Zaskakujące jest, jak można tak nisko obniżyć poprzeczkę własnego poziomu zawodowego, że takie śmieci uniemożliwiają udzielenie konkretnej odpowiedzi na konkretne pytania.

Nie ma powodu, by dyskredytować nas jako stałych klientów światowej sławy amerykańskiej firmy Royal Caribbean podczas naszego 13. rejsu (i pierwszego rejsu pod Waszym patronatem).

Jestem przekonany, że Twoi starsi partnerzy i inni dealerzy tej światowej sławy firmy zakwalifikują Twoje działania jako torpedowanie klientów biur podróży, przede wszystkim Royal Caribbean, w Crown & Anchor, któremu osiągnęliśmy najwyższy status Diamentu.

W ciągu najbliższej godziny przetworzymy ten materiał, merytorycznie go uzupełnimy i opublikujemy na stronach internetowych ukraińskich biur podróży-dealerów znanych firm rejsowych i prześlemy do Royal Caribbean w zwięzłej formie (wraz z prośbą o wyjaśnienie sytuacja dotycząca 400/600 USD wyraźnie powiedziano nam, że „Królewskie Karaiby” jako rekompensatę za niedogodności związane z odwołaniem poprzedniego rejsu, zapewniając nam rejs za 670,44 USD i nie wiązały się z tym żadne dodatkowe opłaty).

PS: Prosimy o przekazanie nam kopii (dostępnych w formie elektronicznej) dokumentów roszczenia przeciwko przewoźnikowi lotniczemu w związku z niewykonaniem lotu Miami-Londyn-Kijów-Dnipro - zamierzamy przekazać je prawnikowi w celu podjęcia dalszych decyzji akcja.

Diament członka korony i kotwicy „Królewskie Karaiby”

Walerij Bondarenko

Olga Bondarenko

20.11.2019 r.








Inne recenzje biur podróży