Autor:
Data zakupu usługi: 15 styczeń 2019 Pisemny: 25 luty 2019 |
|
Biuro podróży: Coral Travel (Kijów) Typ usługi: пакетный тур, отель |
To była najgorsza rzecz, jaka mi się przytrafiła w życiu. Nie chcę nawet wspominać i opowiadać o tej podróży. Po prostu zepsuł Nowy Rok i wszystko, co może być. Osobne podziękowania dla agencji za taką usługę i wspaniały wybór wycieczki. To tak, jakby skradziono nam dzień odpoczynku. Wyruszyliśmy piątego o 18:00, wyszliśmy z hotelu o 2 w nocy, ao 5:50 polecieliśmy z powrotem. Po prostu ukradli czas odpoczynku i nikt nie oddzwonił ani nic nie powiedział. Stamtąd biłem w dzwony do agencji, żeby jakoś wpłynęły na zmianę pokoju, żebym generalnie była gotowa dopłacić, wystarczy zmienić hotel, do którego powiedziano mi, że morze wszystko zrekompensuje. Kiedy wróciłem do domu, wyraziłem z nim całe swoje niezadowolenie i wyraziłem swoją opinię w tej sprawie. Przeprosili, ale to jest coś, czego nie da się wyrwać z pamięci. To było naprawdę okropne. Zapłaciliśmy też za uroczystą kolację (leciałam z dwójką dzieci, jedno 13, drugie 10 lat) za razem 170 dolarów. Byłem oburzony tym obiadem. Kiedy ludzie siedzący obok mnie powiedzieli, że tak jak ja chciałem za taką cenę 50$ za dwoje… żartujesz czy co? Wziąłem bilet last minute, na którego potwierdzenie wciąż oczekiwałem 2 dni. Za uroczystą kolację zapłaciłem 3000, mimo że ludzie płacili 500 za dwie. Od razu powiedziałem, że potrzebuję czegoś normalnego, a nie ekonomicznego, i to nawet za takie pieniądze. Mogłabym spokojnie dopłacić i zamieszkać w normalnym hotelu na normalnych warunkach. Po raz pierwszy zabrałem dzieci na wakacje za granicę i dzieci nie rozumiały, dlaczego jestem oburzona. Przewodnik po hotelach to zdzierstwo. Wycieczki do kupienia tylko od niego i wszystko po wygórowanych cenach.
Latam od wielu lat, ale nigdy nigdzie nie widziałem takiego horroru i takiej postawy. Może sam organizator wycieczek nie jest za to winny, ale i tak był to mój ostatni apel do nich.