Autor:
Data zakupu usługi: 21 listopad 2017 Pisemny: 19 grudzień 2017 |
|
Biuro podróży: Coral Travel Туроператор (Kijów) Typ usługi: отель, авиаперелёт, оформление визы |
Witam. Coral Travel (jako organizacja) jest absolutnie niezadowolony z pracy. W kolejności opowiem: kierownik w agencji pomógł mi wybrać dobry hotel dla rodziny z małym dzieckiem (1,4 lat) - to jest Iberotel Miramar Fujairah, zalet hotelu nie będę opisywał, te to nie są zalety Coral, wszystko było na najwyższym poziomie. Lecąc rejsowym lotem do Dubaju, wszystko poszło świetnie. Potem zaczął się TRASH. Agencja poinformowała, że ODEON TOUR spotka się z nami, abyśmy poszukali ich logo. A kiedy my z dzieckiem na rękach, wózkiem i dwiema walizkami biegliśmy korytarzem tych, którzy nas spotkali, ODEO TOUR nie było ((. Zostawiłem żonę i dziecko przy wyjściu i poszedłem szukać. znalazł mężczyznę z koralowym znakiem podróży, zapytał gdzie jest odeon - powiedział, że zapomniałem o tym znaku [:szalony:]. Zabrał nas do innej dziewczyny i powiedział, że czekamy na jeszcze dwie osoby. godzina (na lotnisku, z dzieckiem, po pięciogodzinnym locie) - dziewczyna z Coral powiedziała, że musi lecieć, wbiła w ręce zeszyt z opisem wycieczek i powiedziała, że reszta zostanie opowiedziana przez faceta, który nas spotkał. Kolejne pół godziny później facet podszedł i powiedział, że dwóch z nich gdzieś nie ma, więc wysyła nas do hotelu minibusem (hotel jest 140 km od lotniska). Byliśmy zachwyceni , odjechaliśmy.Z powodu korków wieczorem wyjechaliśmy z Dubaju na 1,5 godziny, potem kierowca odebrał telefon i znowu staliśmy w korku. Po kolejnych 1,5 godziny znowu zobaczyliśmy Lotnisko - to byli ci dwaj pasażerów, a spotkanie z Coral Travel nie znalazło najlepszych rozwiązania niż powrót autobusu z nami na lotnisko. Naturalnie żona zaczęła się denerwować i opowiadać kierowcy, co myślimy o podróży. Zabrakło nam wody dla dziecka, skończyło się jedzenie i pieluchy (bo podróż była obliczona na maksymalnie 3 godziny), a staliśmy w korku tylko przez 3 godziny i byliśmy na nogach od 5 w godz. rano. W rezultacie kierowca zawrócił i ponownie przejechaliśmy przez korek w kierunku hotelu. W sumie wylądowaliśmy na lotnisku o 18:20, do hotelu dotarliśmy o 23:45 – początek imponujący. Oczywiście nikt nie czekał na nas w hotelu z Koral, dzięki Bogu czekali na nas z hotelu. Szybko się usadowili, przynieśli do pokoju jedzenie - gorącą zupę, dwa rodzaje makaronów, sałatkę, soki, piwo. Wypoczynek rozpoczął się dopiero po zasiedleniu. Przez cały czas Coral w żaden sposób o sobie nie przypominał, przed wyjściem wsunięto pod drzwi kartkę z godziną przelewu powrotnego. Żadnych spotkań i opowieści o wycieczkach, żadnych informacji, nic.
Nawet bony zostały u nas - nikt ich nie odebrał. I notatnik z wycieczkami.
Konkluzja: Udział Korala w naszej wycieczce polegał na rezerwacji biletów na REGULARNY lot i rezerwacji hotelu.