Autor:
Data zakupu usługi: 16 kwiecień 2018 Pisemny: 04 czerwiec 2018 |
|
Biuro podróży: Coral Travel Туроператор (Kijów) Typ usługi: пакетный тур |
Mieliśmy wycieczkę do hotelu w Side Otium Seven Seas. Wszystko było super, wspaniały hotel, normalny lot i transfer. Kiedy jednak nadeszła pora wyjścia z hotelu o 10 rano, przewodnik wysiadł z autobusu, który przyjechał odebrać turystów z naszego hotelu, i powiedział, że nasz lot został przełożony o 6 rano. Mając wszystkie pytania, co dalej, dość niegrzecznie odpowiedziała, że nie może nic zrobić i to nie jej wina, że lot został przełożony. Kazała poczekać do 16, kiedy przyjedzie po nas autobus. W tym czasie zdaliśmy już numer i nie można już było tam wrócić.
Przypomnę, że mamy bliźnięta w wieku 1,9 roku. A z nimi trzeba było spędzić te 6 godzin bez osobnego pokoju.
Ten hotel dał nam ręczniki i pozwolił bez problemu korzystać z całego hotelu. Dobrze, że ten hotel ma osobny pokój dla mamy i dziecka, w którym znajduje się łóżeczko, toaletka, wygodna umywalka i tym podobne. Ale dzieci uparcie nie chciały tam spać, dobrze, że były wózki i jeździliśmy nimi aż zasnęli. Po spaniu w lobby barze, gdzie było przynajmniej trochę chłodno, zjedliśmy lunch i jakoś czekaliśmy na wyjazd.
I tutaj mieliśmy drugi kłopot ze strony touroperatora. Wsadzono nas do autobusu, który był już zarezerwowany na konkretną godzinę dla innych gości, którzy wyjeżdżali znacznie później niż my. Zostaliśmy przywiezieni na zatłoczone lotnisko w Antalyi 50 minut przed odlotem. Nie mieliśmy okazji sami przebrać dzieci, nakarmić ich, ani pójść do toalety. Po wszystkich lokacjach biegaliśmy z wózkami, dzieci krzyczały dwoma głosami, bo nie zdążyliśmy ich uspokoić. We wszystkich kolejkach prosiliśmy o wpuszczenie bez kolejki. Już na lotnisku ogłosili nasze nazwiska, że spóźniliśmy się na lot. Zrobiliśmy. W ramach drobnej rekompensaty był samolot dalekiego zasięgu, miał dużo miejsca, był znacznie wygodniejszy i łatwiej było w nim startować i lądować. Okazuje się, że samolot, który miał nas zabrać, zepsuł się, a przewoźnik przysłał kolejny samolot z Kijowa. Dlatego tak długo czekaliśmy.
Nasze roszczenia do touroperatora:
1. Nie powiadomieni w terminie o przesunięciu lotu, mogliśmy nadal pozostać w pokoju i opłacić dłuższy pobyt. Jednocześnie organizator wycieczki miał wszystkie nasze dane kontaktowe.
2. Odmówili nam pomocy w hotelu, po prostu powiedzieli - to nie nasza sprawa
3. zawiedź nas normalną godziną przybycia na lotnisko. Mogliby wysłać małego minibusa (widzieliśmy je u tego touroperatora), który zawiezie nas na lotnisko w rozsądnym czasie