Recenzja biura podróży Coral Travel Туроператор (Kijów)

Całkowicie nieodpowiedzialny, nie polecam nikomu

Autor:
Data zakupu usługi: 05 wrzesień 2016
Pisemny: 30 wrzesień 2016
1.0
Biuro podróży: Coral Travel Туроператор (Kijów)
Typ usługi: пакетный тур, отель, авиаперелёт, оформление визы

Jesteśmy bardzo rozczarowani usługami firmy i nie będziemy już polecać CoralTravel znajomym i znajomym, ani podróżować z nimi. Niekompetentni pracownicy firmy i gospodarza!Nie spotkaliśmy się z żadnym touroperatorem podczas naszych wakacji, jeździliśmy z Pegasem i NewsTravel, a także z innymi, ale takich zaniedbań i lekceważenia nie widzieliśmy !!! to była ich odpowiedzialność - rezerwacja hotelu, transfer, przedstawiciel - rozczarowani do głębi. Liderzy wśród operatorów, którzy jak nikt inny potrafią zepsuć resztę! Nikomu nie radzę!

Krótko o tym, jak firma i gospodarz „zorganizowali” nasze wakacje.

Na lotnisko przyjechaliśmy w nocy i czekaliśmy na transfer ponad dwie godziny.

Tej nocy była straszna ulewa i błyskawica, w wiosce, do której przyjechaliśmy, całkowicie odcięto prąd. Mimo to kierowca busa wysadził nas na głównej drodze, skłamał, że droga do naszego hotelu nie jest dalej utwardzona, że ​​nie jesteśmy daleko od zakrętu. Razem z ciężkimi bagażami, w ulewie, w ciemności (światła w ogóle nie działały) musieliśmy z telefonem w rękach, skręcanym w każdy pas, szukać chociaż jakichś śladów naszego hotelu. Spędziliśmy około 15 minut na szukaniu przemoczonego do skóry hotelu, ale to był dopiero początek „wysokiej jakości” usług touroperatora. O 2:30 w hotelu absolutnie nikt na nas nie czekał i wcale nie jest to wina wspaniałej gospodyni hotelu, której jesteśmy niezmiernie wdzięczni za przyjęcie i wyrozumiałość. Zadzwoniliśmy do przedstawiciela, numer telefonu był wskazany na kopercie, przedstawiciel gospodarza z CoralTravel, poprosił o telefon do hostessy, abyśmy mogli się zameldować. Po jakimś czasie okazuje się, że 2 dni wcześniej, z jakiegoś niezrozumiałego dla nas powodu, hotel został zmieniony i że musimy tam pojechać na nocleg.

Trudno jest Wam przekazać nasz stan w tym momencie. Zarezerwowaliśmy hotel z 2 miesięcznym wyprzedzeniem!!!!Jak to możliwe, aby rezerwować tak niedbale, zwłaszcza dość wcześnie!!! Gospodyni przyjęła nas na własne ryzyko i ryzyko, ponieważ powiedziała, że ​​przez cały ten czas z CoralTravel nikt się z nią nie kontaktował. Zostaliśmy umieszczeni w pokoju, a ona sama następnego dnia rozwiązała nasz problem z gospodarzem i mogliśmy zostać w jej mieszkaniu. A naszą prośbę o oddzwonienie i rozwiązanie sytuacji następnego dnia przedstawiciel biura podróży po prostu zignorował. Zadzwonił po 2 dniach i jakby nic się nie stało, zapytał, gdzie teraz mieszkamy i jak się odpoczywamy, powiedział, że spóźnia się na zaplanowane spotkanie. Czy uważasz, że to normalna sytuacja, że ​​przedstawiciel firmy pyta, jak rozwiązaliśmy problem z załatwieniem w jeden dzień, zostawiając nas samych z takim problemem??? Naszym zdaniem jest to niedopuszczalne! Gdy usłyszał, że nie jesteśmy zainteresowani wycieczkami, że potrzebujemy tylko informacji o transferze powrotnym, kazał mu oddzwonić później i odłożył słuchawkę, i nie oddzwonił. Oczywiście w dniu wyjazdu czekaliśmy na jego telefon lub informację o przelewie. Sami zadzwoniliśmy do tego „kompetentnego” przedstawiciela i zapytaliśmy, kiedy po nas przyjdą. Oczywiście nie wiedział, a nawet był zdziwiony, że wyjeżdżamy tej nocy, poproszony o oddzwonienie po jakimś czasie (właściwie to ma obowiązek do nas zadzwonić, a nie odwrotnie !!!) Po 2-3 godzinach, powiedział, że musimy znowu wysiąść na głównej drodze, podał czas wyjazdu. Nieco później skontaktowało się z nami lokalne biuro w sprawie transferu i powiedziano nam, że nie ma potrzeby wspinania się na główną drogę, czekania w hotelu. To znowu mówi o niekompetencji przedstawiciela gospodarza, który moim zdaniem nie dba o wczasowiczów. Ogólnie autobus przyjechał po nas jeszcze bardziej niż minibus, który przywiózł nas w burzy i nagle droga zamieniła się w asfalt, a kierowca mógł bez problemu odjechać. :-) Oceńcie sami, gdzie doszło do błędu, kto jest winien temu, że nikt nie poinformował nas o zmianie hotelu, że nazwa starego hotelu została napisana odręcznie na kopercie w dniu przyjazdu, a nie nowy, który zmienili i oczywiście jak bardzo niegrzeczny, obojętny pracownik, który przyjmuje turystów i psuje wrażenie i odpoczynek, może zepsuć twoje wakacje!