Autor:
Data zakupu usługi: 03 wrzesień 2017 Pisemny: 11 wrzesień 2017 |
|
Biuro podróży: Coral Travel Туроператор (Kijów) Typ usługi: пакетный тур |
Dzień dobry. Chcę zostawić swoją recenzję i mam nadzieję, że nie pozostanie bez uwagi !!! Bardzo rozczarowany pracą firmy, zwłaszcza przewodniczki Marii. Skoro przewodnik pozwala sobie na takie zachowanie, myślę, że to przeoczenie, kto jest za to odpowiedzialny.
Wczoraj wróciliśmy z hotelu Armonia 5* w Bodrum w Turcji.
Dzień przed wyjazdem podszedłem do rosyjskojęzycznego przewodnika w tym hotelu, który nazywa się Maria. Zapytałem o której godzinie będzie można zobaczyć informację o wyjeździe. To było moje jedyne pytanie. Poprosiłem tylko o podanie godziny, w której mogę przyjść i samemu zobaczyć te informacje. Na co Maria zaczęła być dla mnie niegrzeczna, każąc mi zadzwonić na infolinię i dowiedzieć się wszystkiego sama. Nie musi mi odpowiadać. bym mógł od niej uciec. W rezultacie po prostu odwróciła się przede mną i zaczęła odchodzić, dalej niegrzeczna. Mój mąż i ja byliśmy po prostu w szoku, moja dwójka dzieci i ja byliśmy zagubieni... To jest twarz firmy Coral, która powinna nam pomóc w naszych sprawach. Czy ty żartujesz????
Podszedł do mnie sprzedawca sklepu skórzanego, który był w pobliżu i przewodnik innej firmy, i po prostu uspokoił mnie i odpowiedział, że po 18:00 będą informacje. Oto odpowiedź w ciągu minuty. Czy Mary tak trudno było powiedzieć? Muszę wysłuchać 10 minut chamstwa i chamstwa, żeby kupić wycieczkę z Coral?
Tę recenzję zostawię wszędzie. Proszę o podjęcie wszelkich kroków w stosunku do tego przewodnika, ponieważ widzę go po raz pierwszy! Nie będę znowu latać z Coralem. Rozumiem, że nie kupowaliśmy wycieczek, ale mamy 2 małe dzieci, nie potrzebowaliśmy tego. ale to nie jest powód, aby to robić.