Recenzja biura podróży Coral Travel Туроператор (Kijów)

Lokalny personel jest okropny?

Autor:
Data zakupu usługi: 17 kwiecień 2021
Pisemny: 26 kwiecień 2021
1.0
Biuro podróży: Coral Travel Туроператор (Kijów)
Typ usługi: экскурсионный тур

Ten touroperator nie został wybrany. I już na miejscu głęboko tego żałowali. Tylko dwa razy jeździliśmy markowymi autobusami. Z lotniska do hotelu iz powrotem. Odpoczywaliśmy w Rehana Sharm Resort, Aqua Park & ​​Spa 4* przewodnik hotelowy Mahmud na pierwszym spotkaniu (kiedy można było odciąć łup na wycieczce) opowiedział, jak wszystko jest u nich zorganizowane i wygodne, że przewodnicy są zawsze w formie i można ich rozpoznać wśród innych operatorów. Wynik. Zwiedzanie Sharm. Nadeszła jakaś zaraza, w obcisłej koszuli w kratę, starych dżinsach. A trasa była wyrażana w takim tonie, że chciałem zatkać sobie uszy. Prawdopodobnie miała dość czytania codziennie tego samego z liścia. Ale drogi Koralu, zapłaciłem 15 dolarów i chcę zobaczyć piękny obrazek i usłyszeć choć trochę pozytywu w głosie osoby, która opowiada o mieście. Wycieczka składała się z wycieczki do pomnika kwiatu, gdzie bardzo śmierdział moczem. Potem zabrali mnie do jednego sklepu po pamiątki, a potem do drugiego po bardzo drogie kosmetyki. Miejsca są wabione, bo wszędzie podawały numery, żeby po zakupie czegoś oddawały część dochodów. Potem przywieźli mnie do meczetu na 1 min.. Następnie zabrano nas do restauracji, bardziej przypominającej jadalnię. I dopiero w restauracji dołączył do nas przewodnik w garniturze. Dziewczyna pospieszyła już do innej grupy. Przewodnik zaproponował miejsce z owocami, najlepsze w mieście. Wynik. Chcieli mnie oszukać za 5 dolarów. Sprzedali też zieloną papaję, która kosztowała 10 dolarów i została wyrzucona do kosza. A co najważniejsze, zabrano nas do muzeum (nie było przewodnika, tylko włączyli nagranie, ale wszyscy wędrowali gdzie chcieli), ale najdziwniejsze było to, że akurat w pobliżu był sklep ze słodyczami. Słowa przewodnika - oto najświeższe produkty, które kupują wszyscy miejscowi. Ceny są duże. Na przykład pudełko o powierzchni 1 m2. Daty i słodycze na ich bazie to 20 USD. Dziwne, ale w hotelowym sklepie kupiłem to samo pudełko za jedyne 6 dolarów. Zły znacznik. To samo dotyczy pianki mango, mają ją za 7 USD, a w hotelu za 3 dolary. Potem była wycieczka łodzią. Pod hotel podjechał autobus z niezrozumiałym facetem z napisem Coral. Ubrana w T-shirt i dżinsy. Kiedy prowadził nas na molo, próbował sprzedać maskę do pływania. Twierdzenie, że na jachcie nie ma gratisów. Na wodzie wszystko było w porządku, zespół był znakomity. Przewodnik dołączył do nas tylko na jachcie. Pływanie było fajne, ale nie dało się odpłynąć daleko od instruktora, więc wszyscy krążyli wokół niego jak sardynki. W rezultacie na drugim przystanku prawie zapomnieliśmy o jednym z naszych, ledwo byliśmy przekonani, że jest nasz i trzeba było na niego czekać. Fajnie, że fotograf nie był nachalny, tylko zapytał, czy chcesz zdjęcie, czy nie, to wszystko. Największym smutkiem jest jazda na quadach. Mamy już doświadczenie z tej wycieczki w dużej grupie, więc chcieliśmy małej i darmowej przejażdżki. Zostało to wyjaśnione przewodnikowi po hotelu i zapłacił tyle, ile powiedział. W rezultacie znów zostaliśmy przywiezieni do bazy autobusem z kierowcą po lewej stronie i kazano jechać, jest twoja grupa. Było tam 20 osób. Potroiłem skandal i kazałem przewodnikowi zadzwonić do Mahmouda. Nic nie zostało postanowione, winił nas wszystkich za to, że tak chcieliśmy. Krótko mówiąc, podróżowaliśmy w przyczepie kempingowej. A jeden instruktor ciągle jechał z boku i tak go ustawiał, żeby karawana się nie rozciągała. Nie obchodziło mnie to, zapłaciłem pieniądze i chciałem jechać przyczepą kempingową, ale jedź szybko. Zmusiliśmy przewodnika do zadzwonienia do hotelu i zmuszenia go do przyjazdu do hotelu, czego nie robił przez wszystkie dni naszych wakacji. W wyniku rozmowy, nasza 5-osobowa firma, okazuje się, że wszystko źle zrozumieli i chcieli zaoszczędzić pieniądze, a przewodnik jest biały i puszysty. Oczywiście przeprosił, zaprosił do siebie, zadzwonił do osoby z recepcji i zamówił kosz owoców, który miał być dostarczony do każdego pokoju. Pieprzyć to, co nam dostarczyli. Nigdy więcej nie będę podróżować z tego touroperatora.