Autor:
Data zakupu usługi: 05 wrzesień 2016 Pisemny: 30 wrzesień 2016 |
|
Biuro podróży: Coral Travel Туроператор (Kijów) Typ usługi: пакетный тур, отель, авиаперелёт, оформление визы |
Jesteśmy bardzo rozczarowani usługami firmy i nie będziemy już polecać CoralTravel znajomym i znajomym, ani podróżować z nimi. Niekompetentni pracownicy firmy i gospodarza!Nie spotkaliśmy się z żadnym touroperatorem podczas naszych wakacji, jeździliśmy z Pegasem i NewsTravel, a także z innymi, ale takich zaniedbań i lekceważenia nie widzieliśmy !!! to była ich odpowiedzialność - rezerwacja hotelu, transfer, przedstawiciel - rozczarowani do głębi. Liderzy wśród operatorów, którzy jak nikt inny potrafią zepsuć resztę! Nikomu nie radzę!
Krótko o tym, jak firma i gospodarz „zorganizowali” nasze wakacje.
Na lotnisko przyjechaliśmy w nocy i czekaliśmy na transfer ponad dwie godziny.
Tej nocy była straszna ulewa i błyskawica, w wiosce, do której przyjechaliśmy, całkowicie odcięto prąd. Mimo to kierowca busa wysadził nas na głównej drodze, skłamał, że droga do naszego hotelu nie jest dalej utwardzona, że nie jesteśmy daleko od zakrętu. Razem z ciężkimi bagażami, w ulewie, w ciemności (światła w ogóle nie działały) musieliśmy z telefonem w rękach, skręcanym w każdy pas, szukać chociaż jakichś śladów naszego hotelu. Spędziliśmy około 15 minut na szukaniu przemoczonego do skóry hotelu, ale to był dopiero początek „wysokiej jakości” usług touroperatora. O 2:30 w hotelu absolutnie nikt na nas nie czekał i wcale nie jest to wina wspaniałej gospodyni hotelu, której jesteśmy niezmiernie wdzięczni za przyjęcie i wyrozumiałość. Zadzwoniliśmy do przedstawiciela, numer telefonu był wskazany na kopercie, przedstawiciel gospodarza z CoralTravel, poprosił o telefon do hostessy, abyśmy mogli się zameldować. Po jakimś czasie okazuje się, że 2 dni wcześniej, z jakiegoś niezrozumiałego dla nas powodu, hotel został zmieniony i że musimy tam pojechać na nocleg.
Trudno jest Wam przekazać nasz stan w tym momencie. Zarezerwowaliśmy hotel z 2 miesięcznym wyprzedzeniem!!!!Jak to możliwe, aby rezerwować tak niedbale, zwłaszcza dość wcześnie!!! Gospodyni przyjęła nas na własne ryzyko i ryzyko, ponieważ powiedziała, że przez cały ten czas z CoralTravel nikt się z nią nie kontaktował. Zostaliśmy umieszczeni w pokoju, a ona sama następnego dnia rozwiązała nasz problem z gospodarzem i mogliśmy zostać w jej mieszkaniu. A naszą prośbę o oddzwonienie i rozwiązanie sytuacji następnego dnia przedstawiciel biura podróży po prostu zignorował. Zadzwonił po 2 dniach i jakby nic się nie stało, zapytał, gdzie teraz mieszkamy i jak się odpoczywamy, powiedział, że spóźnia się na zaplanowane spotkanie. Czy uważasz, że to normalna sytuacja, że przedstawiciel firmy pyta, jak rozwiązaliśmy problem z załatwieniem w jeden dzień, zostawiając nas samych z takim problemem??? Naszym zdaniem jest to niedopuszczalne! Gdy usłyszał, że nie jesteśmy zainteresowani wycieczkami, że potrzebujemy tylko informacji o transferze powrotnym, kazał mu oddzwonić później i odłożył słuchawkę, i nie oddzwonił. Oczywiście w dniu wyjazdu czekaliśmy na jego telefon lub informację o przelewie. Sami zadzwoniliśmy do tego „kompetentnego” przedstawiciela i zapytaliśmy, kiedy po nas przyjdą. Oczywiście nie wiedział, a nawet był zdziwiony, że wyjeżdżamy tej nocy, poproszony o oddzwonienie po jakimś czasie (właściwie to ma obowiązek do nas zadzwonić, a nie odwrotnie !!!) Po 2-3 godzinach, powiedział, że musimy znowu wysiąść na głównej drodze, podał czas wyjazdu. Nieco później skontaktowało się z nami lokalne biuro w sprawie transferu i powiedziano nam, że nie ma potrzeby wspinania się na główną drogę, czekania w hotelu. To znowu mówi o niekompetencji przedstawiciela gospodarza, który moim zdaniem nie dba o wczasowiczów. Ogólnie autobus przyjechał po nas jeszcze bardziej niż minibus, który przywiózł nas w burzy i nagle droga zamieniła się w asfalt, a kierowca mógł bez problemu odjechać. :-) Oceńcie sami, gdzie doszło do błędu, kto jest winien temu, że nikt nie poinformował nas o zmianie hotelu, że nazwa starego hotelu została napisana odręcznie na kopercie w dniu przyjazdu, a nie nowy, który zmienili i oczywiście jak bardzo niegrzeczny, obojętny pracownik, który przyjmuje turystów i psuje wrażenie i odpoczynek, może zepsuć twoje wakacje!