Recenzja biura podróży Coral Travel Турагентство (Żytomierz)

Tak sobie

Autor:
Data zakupu usługi: 15 październik 2018
Pisemny: 18 listopad 2018
6.0
Biuro podróży: Coral Travel Турагентство (Żytomierz)
Typ usługi: пакетный тур

Rodzina z dziećmi 5 i 9 lat

Odpoczywamy od 31.10 do 11.11.18

Przylecieli z Coral Travel. Wystartowaliśmy i dotarliśmy bez żadnych problemów. Jednak w samolocie nie było jedzenia (tylko herbata, kawa i woda. Ostrzegano nas o tym). UIA poleciała.

W Egipcie reprezentant stanął ze znakiem touroperatora i skierował wszystkich na stoiska z pracownikami Coral. Arkusze migracyjne wypełniano tam w galopie. Nie planowaliśmy podróżować, więc nie chcieliśmy kupować wiz. Kiedy nadeszła nasza kolej, dali nam 4 formularze i kazali nam poprawnie wypełnić angielski i zapytali, czy wypełnimy je gdzieś sami, czy wypełnimy tutaj. Zgodziłem się tutaj. Natychmiast przeniesiono nas do prawego stołu i kazano zapłacić 10 USD. Nie miałem czasu niczego zaprzeczyć. Na moim miejscu byli nowi turyści. Dając 10 USD Koralowiec umieścił po 2 słowa w każdym liściu. Przybicie pieczęci Sinaj Only i wysłanie nas dalej według standardowego schematu: kontrola paszportowa itp.

Do tego organizator wycieczek - minus.

(Karty migracyjne można rozdawać w samolocie, więc nadszedł czas, aby je wypełnić). Przy wyjściu z terminalu stoi przedstawiciel ze znakiem kierującym autobusy.

Doprowadzony do hotelu bez żadnych problemów. Jedź 10 minut Po drodze opowiedziałem podstawowe informacje.

Przyjazd wieczorem, rano spotkanie z przewodnikiem hotelowym. Jak zawsze, po przeczytaniu zapamiętanego kazania przewodnik nie powinien nigdzie chodzić bez jego patronatu, a wszystko to za pośrednictwem biura podróży. Robił to natarczywie, wytworzył presję psychologiczną. Jak ważne jest posiadanie vouchera, bez którego nigdzie się nie udaje, który zabrał się do rejestracji i trzeba było przywieźć następnego dnia. Itp. Zajęło to godzinę. Więc nie widziałem tego kuponu. Aby go zabrać, musiałem iść z nim na kolejne spotkanie. To tak, jakbyś nie mógł go zostawić w recepcji. Podszedłem, kiedy było mi wygodnie zapytać - nic nie zostało. Dobrze, że przed oddaniem zrobiłem kopię na recepcji.

Wniosek: spotkanie z przewodnikiem nie było przyjemne. Dobrze, że go nie widziałem.

Za to biorę kolejne 0,5 punktu.

Transfer na lotnisko. Nasz hotel znajduje się najbliżej lotniska, ale zostaliśmy odebrani jako pierwsi i jechaliśmy przez około godzinę. Odebrane ze znacznym wyprzedzeniem (3 lata przed wyjazdem), zbliżone. Planowany zakup bezcłowy. Na nic nie miał czasu. Kolejny minus 0,5 punktu. Ocena 3.