Autor:
Data zakupu usługi: 04 kwiecień 2016 Pisemny: 04 kwiecień 2016 |
|
Biuro podróży: Coral Travel Турагентство (Dniepr) Typ usługi: пакетный тур, экскурсионный тур, другие услуги |
W Dniepropietrowsku w "Most City Center" otwarto nowy punkt sprzedaży, to tour anenstva. Korzystałem z ich usług w przeszłości i nigdy nie miałem problemu. Zdecydowałem się na kilkutygodniową wycieczkę na majówkę.
Kobieta Anna, która przejęła moje usługi, zaczęła mądrze mówić mi, czego potrzebuję i jak potrzebuję się zrelaksować.
Przez długi czas nie mogłam jej przerwać, aby w pełni określić koncepcję moich planowanych wakacji. Udało mi się przynajmniej określić kierunek, a potem myślę, że zorientuję się, gdy dostanę pocztą pierwsze opcje wycieczek.
Zostawiłem swój numer telefonu i e-mail.
Dwa dni ciszy.
Dopiero po tym, jak zadzwoniłem do Kijowa, oddzwoniła i zrezygnowała z wycieczki na pocztę.
Kategorycznie nie pasował mi na kilka sposobów.
Podczas komunikacji ciągle miała budujący ton i znowu prawie niemożliwe było jej przerwanie.
Potem zrezygnowała z dwóch kolejnych opcji. I ..... zaczął dzwonić.
Mam spotkanie - jej to nie obchodzi. Rozłącz się, oddzwoń natychmiast. Rozmawiasz przez telefon, on dzwoni i nie rozłącza się, uniemożliwiając mi komunikację przy drugim połączeniu. Po tym, jak tylko był w stanie się uwolnić, natychmiast oddzwonił do niej.
A potem okazuje się, że to ona jest najważniejszą reżyserką w CoralTravel, co okazuje się, że łamię wszelkie możliwe kanony zachowań. Że muszę, aby ją zadowolić, porzucić wszystkie swoje sprawy i porozumieć się z nią.
Tym razem nie udało się w ogóle wstawić choćby kilku słów.
Wszystko to było niegrzeczne i agresywne.
Takie osoby należy trzymać z dala od klientów.
Wskazówka dla podróżników, jeśli chcesz oszczędzić nerwy, idź gdzie indziej.