Autor:
Data zakupu usługi: 13 sierpień 2021 Pisemny: 04 listopad 2021 |
|
Biuro podróży: AntonivTour.Com (Lwów) Typ usługi: пакетный тур |
13.08.2021 kupując od Antonov Tour (Lwów, ul. Horodotska) za pośrednictwem ich strony internetowej (około 23 000 UAH). Kiedy kierownik zadzwonił w sprawie udanego zakupu, wszystko było super, opowiedziała o hotelu i jego kryteriach (hotel grand faros). Wycieczka touroperatorska „Kompas”. 20.08.2021 widzieliśmy bony. Lot był taki sobie, bo siedzieliśmy po drugiej stronie przejścia. Gdy dotarliśmy do Marmaris, eskortując w autobusie, skonfrontowaliśmy się z tym, że hotel już nie istnieje i nie przyjmuje gości. Powiedzieli, że wszystkie pytania zadają przewodnik i biuro podróży (było 21.08.2021 o 11:00). Zostaliśmy zakwaterowani w innym hotelu, który nie spełniał kryteriów, był to klub Pineta deluxe (cena 15000-16000 UAH). W czasie osadnictwa nie nosiliśmy nawet bransoletek, zostaliśmy zakwaterowani w cudownym pokoju z lat 90-tych. Przewodniczka Maria przyszła do hotelu o 16:30 i nie zwróciła uwagi na nasze skargi, mówiąc, że nikogo tu nie ma i nie może niczego rozwiązać. Ze względu na wielokrotne spawanie z touroperatorem, biurem podróży i przewodnikiem osiągnięto kompromis, aby przenieść się do innego hotelu z dopłatą 100 USD (hotel begonvil).
Tak zrobiliśmy, ale zameldowaliśmy się w innym hotelu około 20:00. Wniosek: jeden zepsuty dzień, w którym po prostu się kłóciliśmy i nie mogliśmy nawet odpowiednio „usiąść” i odpocząć, minus 100 USD. minus 2000 UAH za komunikację z biurem podróży przez roaming i wyjazd do nieistniejącego hotelu. Skarga na to wszystko została napisana przez nią przyjęta 03.09.2021 ale nas ciągle karmione "śniadaniami" i tyle. wyciągnęłam wnioski przed zakupem tutaj