Autor:
Data zakupu usługi: 01 luty 2019 Pisemny: 06 luty 2019 |
|
Biuro podróży: Anex Tour (Kijów) Typ usługi: пакетный тур |
Na początek wybraliśmy wycieczkę na kilka dni przed wyjazdem. Przyjechaliśmy do biura, wszystko OK, miłe sympatyczne dziewczyny, pomogły w wyborze, doradziły hotelowi. Wybrałem Old Vic Resort Sharm. Według zdjęć i recenzji hotel jest po prostu super. Za tę cenę nie mogli wymyślić lepszego. I oto jesteśmy usatysfakcjonowani i przygotowani na wspaniałe wakacje, lądując w Sharm.
Podchodzimy do autobusu, który dowozi do hoteli i dostajemy "doskonałe" wieści.
„Twój hotel jest zajęty, nie ma miejsc, ALE zrobiliśmy dla Ciebie zastępstwo! Po prostu super! Pierwsza linia, samo centrum miasta, spodoba ci się. Daj mi za to tabliczkę czekolady."
OK. No dobra, zmienili się i zmienili, jesteśmy pierwszy raz w Egipcie, może to dobrze, że się zmienili.
Kiedy jesteśmy w autobusie, przeglądam w Google opinie o hotelu. Ocena hotelu wynosi około 2 na 5. To mnie ostrzegło, ale myślę, że jest w porządku, ludzie są inni, nie możesz zadowolić wszystkich. Nie jesteśmy wybredni.
Ale kiedy dotarliśmy do hotelu, byliśmy szczerze zszokowani.
Terytorium jest małe, jeden nie jest dużym basenem, barem i „restauracją”. Od razu przyszedł na lunch.
Dobra, bądźmy cierpliwi. Najważniejsze jest morze, słońce, ryby. Osiedlił się w pokoju, powiedzieć, że jest brudny, to nic nie mówić. Poczucie, że tuż po tym, jak poprzedni lokatorzy pościelili łóżko i nam je oddali. Ręczniki z plamami niewiadomego pochodzenia, pościel cała odrapana, z dziurami, zwinięta, w klimatyzatorze jest grzyb i pachnie pleśnią.
Dobra, doszliśmy do morza.
Chodźmy na plażę. To kilka minut spacerem do niego. Do plaży 80 metrów, w pobliżu ponton do cumowania łodzi i łodzi. Nie można pływać, w wodzie są kałuże oliwek. Leżaki są oddalone od siebie o 15 cm. Dodatkowo hotel dzieli plażę z innym hotelem i lokalnymi mieszkańcami. Dlatego nigdy nie było darmowych leżaków.
Wszystkie roszczenia zostały napisane do organizatora wycieczek. Na co dziewczyny długo milczały, a potem dały, że już będą wiedziały, jaki jest powód.
I to wszystko. Zamknęli się na tym.
Czekaliśmy na odpowiedź przez dwie godziny i nigdy jej nie otrzymaliśmy. Nie udało się też zadzwonić.
Musiałem wychować rodziców w Kijowie, żeby zadzwonili i dowiedzieli się, o co chodzi.
Wspólnymi siłami dowiedzieli się, że „nie wiedzą, że tak się stanie i spróbują coś zrobić”. Ale nic się nie wydarzyło, dopóki nie wybuchł wielki skandal. Opowiedzieliśmy przewodnikowi hotelowemu o naszych roszczeniach, on też wpadł w przeziębienie, nic nie wiemy. Obwiniaj organizatora wycieczek. Możemy zmienić hotel, jeśli zapłacisz dodatkowe 40 USD za noc.
Odmówili i zaczęli domagać się innego hotelu bez dodatkowych opłat. Przez to, że ten, który zarezerwowaliśmy, jest o poziom wyższy niż ten, w którym się osiedliliśmy.
Skandale i napady złości zmusiły przewodnika do znalezienia się lokalnie w hotelu, który zarezerwowaliśmy.
Anex Tour napisał list z przeprosinami do moich rodziców za to, co się stało. Nadal nie odpowiedzieliśmy ani nie przeprosiliśmy.
Dwa i pół dnia odpoczynku na 5 zostało zrujnowanych z winy organizatora wycieczek.
Nigdy więcej nie przejdę przez tę agencję turystyczną i nikomu nie doradzę.
Bo zamiast obiecanych 4* dostaniesz 2* w tanim hotelu z brudną pościelą, poplamionymi ręcznikami i wkurzoną, przepraszam na słowo, toaletą.
Jednym słowem, jeśli nie chcesz zepsuć wakacji, nie korzystaj z usług tego operatora.