Autor:
Data zakupu usługi: 22 grudzień 2016 Pisemny: 21 styczeń 2017 |
|
Biuro podróży: Anex Tour Туроператор (Kijów) Typ usługi: пакетный тур |
Chciałbym Wam opowiedzieć o moich wakacjach w Faraana Reef z Anex Tour podążając wciąż „ciepłymi” śladami.
Postanowili wyjechać do Egiptu z dwiema rodzinami. Tej zimy wielu naszych przyjaciół zdecydowało się na wyjazd do Egiptu. Wyglądało to bardzo kusząco, a moja (dwoje dorosłych i dwoje dzieci w wieku 5 i 11 lat) oraz inna rodzina (trzech dorosłych) również postanowili pobiec do Sharm w tych samych terminach. Na nasze szczęście w momencie, gdy zdecydowaliśmy się na wyjazd, zaczęły się zniżki od operatora. Drugim sukcesem było to, że pośrednik, który wybrał dla nas wycieczkę, polecił hotel, do którego jadą znajomi z powodu złych recenzji, i polecił hotel, w którym sama była. Za to jestem jej bardzo wdzięczna!
Teraz o operatorze. Zarezerwowane bilety i hotel na 6 nocy. Lot tam iz powrotem rano. Potwierdzono, że wszystko jest w porządku. Potem, gdy bilety „wyszły”, okazało się, że jedna rodzina leci zgodnie z planem rano, a moja rodzina leci zamiast 06 rano o 14 po południu, tj. Pierwszy dzień został nam skradziony. Byłem „w kawałkach”, zwłaszcza że w tej chwili zauważyłem zmianę godziny odlotu, bilety na poranny lot na stronie operatora były jeszcze dostępne. W efekcie agent nie mógł zmienić biletów, przyjechaliśmy wieczorem, zdążyliśmy tego dnia tylko na obiad. Sądząc po recenzjach, jest to normalna praktyka Anex Tour, prawie co trzecia recenzja opisuje podobną sytuację. W naszym przypadku nie jest normalne, aby jako przyczynę zmiany godziny odlotu podać przesunięcie lotu. Wydawałoby się, że jest to duża firma sieciowa, ale nie przejmuje się opiniami klientów. Następnym razem będę unikać Anex Tour.