Autor:
Data zakupu usługi: 21 luty 2013 Pisemny: 04 lipiec 2013 |
|
Biuro podróży: Anex Tour Туроператор (Kijów) Typ usługi: пакетный тур |
Od 7.06. 17.06.2013, mój mąż i ja byliśmy na wakacjach w Turcji w hotelu Asdem Beach Labada. Kupony zostały zakupione z wyprzedzeniem, 21 lutego 2013 r. za pośrednictwem touroperatora Anex-Tour. Święto zostało całkowicie zrujnowane.
Na 2 dni przed odlotem poinformowano nas, że samolot odlatuje ze Lwowa do Kijowa, bez żadnego wyjaśnienia. Byliśmy 20 osób, które całą noc zawieziono minibusem do Kijowa ze Lwowa. Po przybyciu do Antalyi znowu mieliśmy opóźnienie z transferem do Kemer, ponieważ z jakiegoś powodu nie było nas na listach.
Odbiór w hotelu Asdem Beach Labada był obrzydliwy. Najpierw w recepcji zaproponowano nam zapłacić 100 USD za pokój z widokiem na morze, odmówiliśmy i powiedzieliśmy, że daj nam nasz standardowy pokój z widokiem na terytorium, który jest płatny w bilecie. Potem z jakiegoś powodu dali nam domek. Kiedy zwróciliśmy się do starszego kierownika (jak się przedstawił) z twierdzeniem, że na bilecie mamy pokój standardowy, a nie domek, kategorycznie odmówiono nam, powiedzieli, że to jest pokój standardowy i że nie dostaniemy coś jeszcze. Wszystko to wydarzyło się z przedstawicielem Anex-Tour w Turcji. Nawet nie próbował zmienić sytuacji (nazywał się Rafet). Ten przedłużający się konflikt doprowadził do przełomu nadciśnieniowego i ataku arytmii serca. Pomogliśmy sobie (jesteśmy lekarzami), bo po godzinie lekarz z hotelu przyjechał bez niczego (bez fonendoskopu, bez ciśnieniomierza, bez pierwszej pomocy). Dopiero po incydencie otrzymaliśmy należny nam numer. To jest cena, jaką zapłaciliśmy za pobyt w tym hotelu.
Skończyliśmy wakacje 16.06.2013 - dzień wcześniej, bo lot ze Lwowa do Kijowa znów został nam przeniesiony. Przedstawiciel Anex-Tour zebrał nas (4 osoby) i kazał nam podpisać dokument stwierdzający, że nie będziemy mieli żadnych roszczeń do Anex-Tour, inaczej po przyjeździe do Kijowa wrócilibyście sami do domu (dla nas to około 700 km .) Z Kijowa wróciliśmy do domu minibusem (8 godzin w t 30*). Więc zamiast odpoczywać, mieliśmy tylko udrękę.
Jeśli chcesz normalnie odpocząć, bez niespodzianek, nie kupuj wycieczek z Anex-Tour!!! Nie kupujcie wycieczek do hotelu Asdem Beach Labada – to uratuje wasze nerwy i zdrowie, bo nie jest to odosobniony przypadek, ale zasada. Przekonaliśmy się o tym rozmawiając z innymi wczasowiczami w tym hotelu. Mamy nadzieję, że usłyszy nas dyrekcja hotelu, a także dyrekcja Anex-Tour.
W załączeniu zdjęcia „głównych bohaterów”, którzy zepsuli nam wakacje – przedstawiciela Anex-Tour Rafeta i starszego managera hotelu Asdem Beach Labada.