Recenzja biura podróży Anex Tour Туроператор (Charków)

Zła obsługa z „ANEX TOUR”

Autor:
Data zakupu usługi: 30 kwiecień 2015
Pisemny: 12 czerwiec 2015
3.0
Biuro podróży: Anex Tour Туроператор (Charków)
Typ usługi: пакетный тур, экскурсионный тур, отель, авиаперелёт

I tak w kolejności:

- wybraliśmy Anex Tour tylko dlatego, że z Charkowa latają tylko dwie firmy, a interesujące nas terminy lotu okazały się być w Anex Tour;

- zarezerwowaliśmy wycieczkę na miesiąc przed wyjazdem;

- cała nasza negatywność zaczęła się od momentu przybycia do Egiptu, Sharm El Sheikh, kiedy podeszliśmy do okienka „ANEX TOUR”, stały tam 4 osoby, dwie z nich miały długą kolejkę, a przy pozostałych dwóch była praktycznie bez kolejki i przepływ turystów minął szybko. Podszedłem, aby się dowiedzieć - zapytali mnie "ANEX TOUR"? - na co odpowiedziałem - tak. W odpowiedzi: "Kupon, 5 dolarów za każdą kartę, wszystko wypełnimy sami." Poprosiłem o karty i powiedziałem, że sami je wypełnimy, na co wyraźnie odpowiedziałem "W kolejce!" ;

- jeden z przedstawicieli Anex Tour, do którego była kolejka, gdy podszedłem do niego z pytaniem - nie tylko go zignorował, ale też w niegrzeczny sposób posłał "po chleb". Kiedy mimo wszystko otrzymaliśmy karty, nie wyjaśnił nam, jak je wypełnić, po prostu zignorował nasze pytanie o wizy - powiedział, że ich nie potrzebujemy (to samo w niegrzecznej formie, gdy poprosiliśmy o wyjaśnienie, ponieważ Planowaliśmy wyjazd do Kairu, potem w hotelu od przewodnika dowiedzieliśmy się, że podróż do Kairu autobusem jest zabroniona (tylko samolotem). Notatka dla turysty z Anex Tour mówi: „Po przybyciu na lotnisko w Egipcie musisz udać się do stanowiska „ANEX TOUR”, aby zaznaczyć swój kupon. Wypełnij kartę migracyjną w języku angielskim i samodzielnie kup wizy wjazdowe w okienku oznaczonym „WIZA”. Obserwowaliśmy, jak inni turyści wypełniają karty, sami kupowaliśmy wizy. Opuściliśmy lotnisko i zatrzymaliśmy się, żeby kupić kartę telefoniczną. Kiedy podeszliśmy do autobusu, inny przedstawiciel Anex Tour zaczął na nas krzyczeć (w dosłownym znaczeniu tego słowa szkoda, że ​​nie pamiętamy jego nazwiska), że wszyscy na nas czekają, ale gdzieś idziemy itp. ., potem zapytał, kto kupował wizy. Powiedzieliśmy, że wizy kupiliśmy, poprosił o ich zobaczenie, a potem spadł na nas przypływ oburzenia i niezadowolenia - krzyczał, że kupiliśmy złe wizy, że nie są ważne, oszukali nas, że nie włożyli policyjna pieczątka na naszej wizie, że w hotelu musimy oddać nasze paszporty i wizy przewodnikowi hotelowemu, aby ten przekazał je na lotnisko i włożył jakieś policyjne pieczątki… w ogóle kompletna bzdura. Zrozumieliśmy, że to bzdura, ponieważ na wakacje jeździmy nie tylko za pośrednictwem touroperatorów, ale także na własną rękę;

- hotel jest dłuższy, pojechaliśmy na rodzinne wakacje (4 osoby), zarezerwowaliśmy 2 pokoje standardowe, przy rezerwacji zaznaczyliśmy, że pokoje powinny być w pobliżu. Kiedy się zameldowaliśmy, dostaliśmy pokoje w różnych częściach hotelu. Hotel poinformował, że organizator wycieczki nie przekazał im informacji na temat rezerwacji pokoi łączonych. W hotelu, który zarezerwowaliśmy, sąsiednie zakwaterowanie pokoi kategorii standard;

- od 21.00 do 01.00 nie mogliśmy się zameldować - w rezultacie zamieszkaliśmy w pokojach, które były od siebie oddalone. Następnego dnia przewodnik hotelowy nie mógł nam pomóc w rozwiązaniu naszego problemu z załatwieniem sąsiednich pokoi.

- wycieczki - osobny temat - w jaki sposób informacje na ich temat są przekazywane turystom i jakie zagrożenia niosą ze sobą turystom, jeśli zdecydują się na wycieczkę za pośrednictwem innej agencji. Ja skaczę prosto - mąż zamówił nurkowanie gdzie chciał, a nie turystę. Przewodnik widział nas czekających w hotelu, kiedy czekaliśmy na samochód. Potem wieczorem wyraził do nas swoją pogardę i nazwał nas „turystami ulicznymi” – niezbyt przyjemny, ale prawdziwy… jesteśmy przyzwyczajeni do podróżowania na własną rękę i nie skupialiśmy się na tym. W "ANEX TOUR" wykupiliśmy wycieczkę po Sharm, tylko ze względu na zwiedzanie Muzeum Tutanchamona (kopia muzeum narodowego w Kairze). Zapłaciliśmy 80 dolarów za wycieczkę. Zwiedzanie rozpoczęło się od wizyty w meczecie (trudno nazwać to wizytą, skoro byliśmy tylko na dziedzińcu meczetu, gdzie powiedziano nam o religii islamu), następnie zabrano nas na zakupy (zakupy) i na na sam koniec wycieczki zostaliśmy w końcu zabrani do muzeum, gdzie krótko opowiedziano nam historię i powiedziano nam, że możemy wtedy wszystko zbadać na własną rękę. Zanim zdążyliśmy zobaczyć choć połowę drugiej hali, przewodnik zaczął nas pędzić i powiedział, że wszyscy czekają na nas w autobusie i nie mamy już czasu. W rezultacie nigdy nie obejrzeliśmy wszystkich eksponatów w muzeum - dlatego wybraliśmy się na wycieczkę - na pewno nie na zakupy za 80 dolców. W autobusie ludzie byli oburzeni, że wszyscy czekają tylko na nas. Byłem oburzony w odpowiedzi, że zapłaciłem 80 $ za wycieczkę, chcę zobaczyć za co zapłaciłem.. i oto i oto ... okazuje się, że wszyscy inni ludzie w autobusie pojechali na tę wycieczkę za darmo, ponieważ bonus za wyjazd do Izraela lub Kairu. A my jako jedyni zapłaciliśmy za to pieniądze i nie mogliśmy zobaczyć, po co się wybraliśmy, bo przewodnik po prostu nie pozwolił nam dokończyć oglądania eksponatów w muzeum.

Po wycieczce pojawił się negatyw z usługi „ANEX TOUR”. Jeśli to możliwe, unikniemy podróży z „ANEX TOUR”.