Autor:
Data zakupu usługi: 19 czerwiec 2010 Pisemny: 07 sierpień 2010 |
|
Biuro podróży: Anex Tour Туроператор (Kijów) Typ usługi: пакетный тур |
Aneks do Egiptu przeszliśmy w czerwcu 2010 roku. po raz pierwszy i ostatni!!!
Jeśli chodzi o dokumenty, od razu powiem, że nie ma reklamacji, wszystko było tak, jak zamówiliśmy, hotel, pokój zarezerwowane - wszystko było w porządku.
ALE jakość usług jest gorsza, niż możesz sobie wyobrazić.
Przy rezerwacji lot miał tam wylecieć o 13-10, powrót o 18-10.Dokumenty są wydawane tylko dzień przed wylotem, nie ma znaczenia, kiedy zapłaciłeś za wycieczkę, przynajmniej z miesięcznym wyprzedzeniem, i tak nie dostanie dokumentu (to kolejne oszustwo „wczesna rezerwacja”, bo tak płacisz jedną kwotę, a organizator wycieczki, otrzymawszy od Ciebie pieniądze z góry, czeka do ostatniej chwili i kupuje miejsca znacznie taniej , odpowiednio, mając na nas dobry zysk.W tym nie daj się zwieść!!!spróbuj zapłacić za wycieczki tyłem do siebie).
Więc odebraliśmy bilety dzień przed wyjazdem i już tam byliśmy: 12-10 iz powrotem 17-10, ale cóż, co za drobiazg pomyśleliśmy.
Lot powrotny był z jakiegoś powodu opóźniony o 3,5 godziny, ponieważ to linie lotnicze miały Anex. TEZ tour i inne normalne firmy przyleciały na czas i do tego samego miasta co my. Autobusy, które "spotykają" i "eskortują" turystów są stare, brudne, odrapane, wszystko huczy, nie ma pasów bezpieczeństwa, nie ma klimatyzacji!!!! w tak gorącym kraju powinno to być ogólnie „oczywiste” !!!! a dodatkowo w samej kabinie śmierdzi olejem napędowym, wygląda na to, że rura wydechowa wchodzi do ich salonu. Przewodnicy... absolutnie pieprzony stosunek do turystów, nie... nie proszę o zdmuchnięcie kurzu, ale powinien być elementarny szacunek. Byliśmy z małym dzieckiem i na moją prośbę, żeby przenieść moją torbę z przedniego siedzenia, zaczął wariować i krzyczeć, że to jego miejsce (choć sam tam nie siedział), gdy powiedziano mu, że nie jesteś siedząc tam i tak zaczął wariować, że coś tam mamrotał. Potem otrzymał ten sam stosunek do siebie, czego naprawdę nie lubił i zaczął przeklinać „na własną rękę” i rzucać swoje papiery i długopis na siedzenie !! Może gdzieś poszliśmy za daleko, ale w każdym razie przewodnik nie powinien się tak zachowywać, przynajmniej powinien po prostu milczeć… Przy wejściu do każdego hotelu wyszedł przewodnik i rzekomo odprowadził wszystkich do recepcji. Więc po tym, jak zabiera cię na przyjęcie, wstaje i wyraźnie sugeruje, że miejmy pieniądze, odpowiednio cię wydałem, pieniądze. nikt mu go nie dał, a on znowu, wściekły, usiadł, coś mrucząc.
Przy takiej usłudze, a raczej jej całkowitym braku, nikomu nie radzę przechodzić przez tego operatora.
Do tej pory moim zdaniem trasa TEZ pozostaje najlepsza!