Autor:
Data zakupu usługi: 15 lipiec 2021 Pisemny: 02 sierpień 2021 |
|
Biuro podróży: Anex Tour Туроператор (Kijów) Typ usługi: отель, авиаперелёт |
Podróżowałem z Anex więcej niż raz, zawsze wszystko było dobrze. Ale ostatnia podróż do Turcji zmieniła moje zdanie. Po pierwsze, lot został najpierw przeniesiony z 3 nocy na 12 dni i na inne lotnisko, które jest dalej od hotelu, kradnąc w ten sposób cały dzień odpoczynku. No oczywiście odnosząc się do karty. . . ((Ale co najważniejsze, znaleźliśmy się w niestandardowej sytuacji z powodu pożaru w górach. Droga z nas do Marmaris była zablokowana i do końca nikt nie mówił, jak jechać na lotnisko. Ale najgorsze jest to, że ani jeden pracownik Anex nie był z turystami w momencie wyjazdu z hoteli. W wiosce Turunc odcięto prąd i wiele telefonów nie działało, wiele nie miało roamingu, BRAK INFORMACJI! przewodnicy hotelowi po prostu porzucili swoich turystów i wypłynęli do Marmaris. Tylko dzięki jednej dziewczynie spośród turystów, która miała naładowany telefon i działał w roamingu, około 30 osób turystów mogło o 2 w nocy wypłynąć łodzią, ponieważ nikt nie zgodził się na transfer łodziami, a to trzeba było zrobić telefonicznie z turystką, negocjując przewodnika z kierowcą łodzi. Potem jeszcze musiała liczyć turystów na prośbę przewodnika i kto z jakiego hotelu?! Boję się sobie wyobrazić, co by się stało, gdyby nie było naładowanego telefonu i roamingu dla jedynego turysty. Po prostu nikt by nigdzie nie poszedł. Pytanie do Aneksa: Dlaczego pracownika nie było ze swoimi turystami i nie zorganizował wymeldowania z hoteli? A gdyby potrzebna była ewakuacja (to było dyskutowane) Co zrobiliby turyści, którzy, nawiasem mówiąc, byli z małymi dziećmi. ??? Nie rozumiem takiego braku gotowości na takie sytuacje i nieodpowiedzialnego stosunku do swojej pracy!!!