Recenzja biura podróży Anex Tour Туроператор (Kijów)

Wszystko było w porządku do czasu spotkania z przewodnikiem hotelowym?

Autor:
Data zakupu usługi: 04 czerwiec 2018
Pisemny: 03 lipiec 2018
7.0
Biuro podróży: Anex Tour Туроператор (Kijów)
Typ usługi: пакетный тур

Odpoczywaliśmy z rodziną w hotelu MONTE CARLO SHARM RESORT & SPA.

Lot i transfer były zorganizowane na wysokim poziomie, a hotel był bardzo zadowolony, ale....

SZANOWNI Anex Tour, tylko jedna osoba, ale bardzo ważna dla prawie każdego turysty - przewodnik hotelowy (w naszym przypadku przewodnik Fadi), może łatwo przekreślić wszystkie wysiłki hotelu i rzucić cień na reputację wycieczki operatora, nie wspominając o pochmurnych wakacjach.

Pan Fadi, uprzedzony z góry, że nie zamierzamy kupować wycieczek morskich ze względu na brak możliwości zabawiania w nich dzieci, przekonał nas do zakupu wycieczki 5 w 1 z nurkowaniami dla nas i NURKOWANIAMI! dla dzieci 7 i 9 lat! Trasa obejmowała również batyskaf i rezerwat przyrody Ras Muhamed. Ku naszemu zdziwieniu odpowiedział, że jest to powszechna praktyka i doświadczeni płetwonurkowie, ręka w rękę, zanurzają dzieci w tym wieku. Co więcej, widząc nasze wątpliwości, cena została dla nas mocno obniżona i zorganizowano „ofertę specjalną” - wszystko jest takie samo, ale w cenie znacznie niższej niż oficjalnie deklarowana... Jak rozumiesz, skończyliśmy na regularna wycieczka morska z nurkowaniem, chociaż mieliśmy nadzieję i na batyskafie i na rezerwacie! Zdenerwowaliśmy dzieci (oczywiście nawet nie widziały nurkowań, bo instruktor już w drodze na jacht wytłumaczył nam, że jest to zabronione dla dzieci poniżej 10-12 lat!) i trząsł się na jachcie przez 8 godzin !!!!

Dla Fadi jest to powszechna praktyka i nie byliśmy sami w naszym smutku. Razem z nami dokładnie w ten sam sposób oszukano i wprowadzono w błąd kolejną parę z naszego hotelu!

Czy to rzeczywiście pragnienie wzbogacenia się i zwiększenia sprzedaży sprawia, że ​​zapomina się o reputacji i uczciwych zasadach prowadzenia biznesu, czy też zasady handlu ulicznego w kryzysie nie są obce nawet poważnemu touroperatorowi?! Taka „jednorazowa sprzedaż” nie powoduje niczego poza negatywnymi!

P/S Z przyjemnością wrócimy do hotelu. Stawiamy duży krzyż na zakupy u przewodników!