Autor:
Data zakupu usługi: 05 lipiec 2018 Pisemny: 08 październik 2018 |
|
Biuro podróży: Anex Tour Туроператор (Kijów) Typ usługi: пакетный тур |
Początkowo nie liczyłem na specjalny luksus w 4-ke, ale nie ma nawet warunków do ekonomicznego życia w hotelu, który oferuje nam „ruletka”. Dodatkowo chamstwo i bezczynność pracowników Alexa robią wrażenie!!!
11.07 dotarliśmy do hotelu Ares Dreams w towarzystwie przewodnika. Od razu stało się dla mnie jasne, że hotel nie odpowiada poziomowi 4* (recepcja wygląda gorzej niż stodoła na wsi), o czym poinformowałem towarzyszący przewodnik. Odpowiedział, że to nie jego problem, zalecił skontaktowanie się z przewodnikiem hotelowym Natalią i pospieszył (uciekł). Administrator hotelu długo odmawiał podania kontaktów Natalii. Kiedy się z nią skontaktowaliśmy, powiedziała, że nie ma czasu, żeby się z nami zajmować. Kilka razy dzwoniłem na infolinię i poinformowałem, że nie uważam, abym mógł zostać w tym hotelu z następujących powodów:
• Brudny i okropny zapach w pokojach;
• Brak bezpłatnego internetu;
• Baseny zawierają więcej chloru niż wody;
• W barze - rozcieńczone drinki najniższej jakości i chamstwa barmana;
• Zepsute (traumatyczne) meble i hydraulika;
• Brak ręczników plażowych;
• Za mało jedzenia w restauracji;
• Przejazd na plażę zatłoczonym autobusem, z którego na plażę trzeba jeszcze iść 20 minut itp.
Operator gorącej linii zalecił rozwiązanie wszystkich problemów za pośrednictwem przewodnika hotelowego i naszego biura podróży w Charkowie.
Przewodnik Natalia pojawił się w hotelu następnego dnia zgodnie z planem. Odmówiła pomocy w przesiedleniu, była niegrzeczna i wspomniała, że ma dużo pracy bez nas. Kazała mi szukać opcji przesiedlenia na własną rękę (wiedząc, że nie mamy ani telefonii komórkowej, ani Internetu). Korzystając z telefonu turysty z naszego hotelu, który zapłacił już za tydzień internetu, skontaktowaliśmy się z naszym biurem podróży i otrzymaliśmy opcje hotelowe na relokację. Zamiast odszkodowania za nasze niedogodności Natalia zażądała dopłaty 160$ (co wraz z poprzednią kwotą stanowiło kwotę równą tygodniowemu pobytowi w Hotelu Grand Derin, a nie 5 dni), mocno wątpię co do legalności, a także prawidłowość wypełnienia formularza przesiedlenia (w załączeniu kopia formularza o przesiedleniu). Natalia nie dostarczyła mi żadnego dokumentu ani paragonu za dopłatę 160$! Potem zabrała mnie do wymiany pieniędzy (nie miała reszty) nie do najbliższego kantoru, ale kilka kilometrów od hotelu i chciała, żebym wrócił na piechotę. Na moją odmowę zareagowała niegrzecznie. W Ares Dreams zostaliśmy na kolejny dzień!!!
Następnego dnia, 13.07, o godzinie 12.00 zostaliśmy zabrani do Grand Derin (w towarzystwie kierowcy, który nie mówi w żadnym ze znanych mi języków). Nigdy więcej nie widzieliśmy Natalii.
Oto taka "ruletka" okazała się (((
Wszystko to jest fragmentem listu do dyrektora generalnego Anex, na który nie otrzymałem adekwatnej odpowiedzi.