Autor:
Data zakupu usługi: 14 czerwiec 2017 Pisemny: 05 lipiec 2017 |
|
Biuro podróży: Anex Tour Туроператор (Charków) Typ usługi: пакетный тур |
Kupiliśmy za pośrednictwem Anex wycieczkę do Turcji w czerwcu 2017 r. Według Fortune 5 gwiazdek UltraAll inclusive w Belek. Mieliśmy nadzieję, że hotel w elitarnym regionie i system gastronomiczny UltraAll nie może być zły, zaryzykowali…. Zostaliśmy wysłani do najtańszego i najgorszego hotelu w Belek Thron Seagate Belek, hotel nie odpowiada deklarowanym kategoria absolutnie! To 3 gwiazdki, ale nie 5! Jaka jest ich koncepcja Ultra All, nie mogli nam nawet wyjaśnić w hotelach - importowany alkohol, sejf, soki - płatne i niskiej jakości, jedzenie jest bardzo monotonne, hotel jest mały, stary, pokoje są odrapane , nie ma terytorium. Drugiego dnia odpoczynku nasze dziecko złapało w tym hotelu ciężką infekcję pokarmową, w nocy zabrała nas karetka i zostaliśmy hospitalizowani na jeden dzień w klinice Belek.Byliśmy przestraszeni i wyczerpani, rozważaliśmy powrót do tego hotelowego życia- groźny!
Złożyliśmy oficjalny wniosek-wniosek do Anex Tour przez centralę, nasz touroperator napisał prośbę o przeniesienie do innego hotelu, wielokrotnie dzwonił na infolinię, rozmawiał z przewodnikiem, on ze swojej strony również złożył wniosek o nasza przeprowadzka. Wynik 0! Nie przejmują się problemami i skargami swoich turystów!Bez dopłaty nawet nie kiwnęli palcem, głupia odpowiedź - miejsc w innych hotelach nie ma! Zasadniczo odmówiliśmy dodatkowej opłaty za przesiedlenie, więc z ich winy ponieśliśmy znaczne straty finansowe i moralne!
Ale wycieczka Anex odmówiła spotkania się z nami, aby trochę rozjaśnić nasze wakacje i poprawić nasze wrażenia z ich towarzystwa.
Nie będziemy już organizować naszych wakacji przez to biuro!Jeden kompletnie zepsuty wystarczył!
I tak - jak już pisaliśmy tutaj, przełożenie dla nich lotów jest w porządku, przełożyliśmy też lot powrotny na 6 rano, odebrano nas z hotelu o 2-45 w nocy, w efekcie wy stracić 1 płatny dzień - liczba dni i nocy nie zgadza się z ogłoszoną na trasie!
Poza tym wszyscy turyści, którzy z nami podróżowali, byli bardzo oburzeni, że w drodze na lotnisko przywieźli nas na jakiś targ, rozdali karty na zakupy ze zniżką, straciliśmy tam pół godziny czasu !!! I to o 3 w nocy! Kto chce o takiej porze wysiąść z autobusu i kupić pamiątki w drodze na lotnisko!!!Lepiej byłoby, gdyby śpiący ludzie przespali się dodatkowo pół godziny w hotelu!
Anex, bądź bardziej ludzki!!! Konieczne jest nie tylko wiosłowanie pieniędzy, ale także docenienie postawy swoich turystów i reputacji!