Autor:
Data zakupu usługi: 29 grudzień 2011 Pisemny: 05 styczeń 2012 |
|
Biuro podróży: Anex Tour Туроператор (Kijów) Typ usługi: пакетный тур |
Nigdy nie spotkałem bardziej obrzydliwej i cygańskiej firmy. Nie będę narzekał na 5-gwiazdkowy hotel w Hurghadzie - to temat na osobną dyskusję. Ściśle w temacie, z całego serca nie radzę korzystać z usług tego touroperatora.
Według faktów.
Umieszczono nas w hotelu Sunrise Holidays. Przedstawicielem Annex Tour w hotelu był niejaki IBRAHIM, otyły Arab o wyglądzie Negroida, o tłustym głosie, wybrykach zawodowego żebraka i oczach oszusta. Pierwszego dnia zapłaciliśmy mu trzy wycieczki - do Luksoru, nurkowania i Kairu. Podróż do Luksoru przebiegła pomyślnie. Nie nurkowaliśmy, bo po prostu o nas zapomnieli. Na autobus czekaliśmy ponad godzinę i spędziliśmy cały dzień (!!!) w pełni opłaconego urlopu na wybicie pieniędzy z firmy. Wyjazd do Kairu zapamiętał przede wszystkim fakt, że przedstawicielka Anexy-Walid wsiadła do pół autobusu złowrogo wyglądającego Araba i zamiast zadbać o potrzeby turystów, zastanawiała się, gdzie kupić haszysz. środek nocy. Autobus był stale zimny, w odpowiedzi na prośby turystów o wyłączenie klimatyzacji, po czym nastąpiło kategoryczne nie.
W drodze powrotnej poproszono turystów o wysiadanie z autobusu przed czasem, 200-500 metrów od hoteli, powołując się na fakt, że autobus nie może zawrócić, dlatego niektórzy musieli przejść przez slumsy Hurghady (wierzcie mi, jest ich mnóstwo w Hurghadzie) o północy.
Pod koniec wycieczki do piramidy przedstawiciel firmy miał czelność poprosić o napiwek dla kierowcy autobusu, jakby kierowca dokonał wyczynu, niwelując prośby i życzenia turystów.
Ogólne wrażenie jest takie, że Arabowie po prostu nie są w stanie zrozumieć (podobno ze względu na naturalne ograniczenia), że turyści stanowią większość ich dochodów, a ponadto ich bestialski stosunek do turystów uważają za przejaw najwyższej jakości usług. De facto, mając trochę doświadczenia w podróży, po raz pierwszy spotkałem się z tak niskim poziomem obsługi i wręcz chamstwem w stosunku do klienta.