Autor:
Data zakupu usługi: 02 marta 2020 Pisemny: 12 listopad 2020 |
|
Biuro podróży: Anex Tour Туроператор (Kijów) Typ usługi: пакетный тур |
Wycieczka została wykupiona przed covid i z powodu kwarantanny została przełożona 2 razy bez dopłat (tylko dla transferów plus jeden przyjazd). Reszta była koszmarem.
Lecieliśmy w październiku i na miesiąc lub dwa przed wylotem zostaliśmy zastąpieni hotelem. Na początku byliśmy bardzo rozczarowani, ponieważ hotel w ogóle nie spełnił naszych początkowych życzeń. Ale tak jest z pandemią, potraktowali ze zrozumieniem, pogodzili się i zaczęli przygotowywać się do wyjazdu do nowego hotelu (planować wycieczki, wypoczynek, kupować maski i zagrody).
Na 2 tygodnie przed wyjazdem rozpoczęłam korespondencję bezpośrednio z hotelem w celu wstępnej rezerwacji pokoju zgodnie z naszymi życzeniami. W wyniku długiej korespondencji na 2 dni przed wyjazdem otrzymuję informację z hotelu, że pokój nie został zarezerwowany na nasze nazwisko. Natychmiast za pośrednictwem biura podróży kontaktujemy się z Anex i otrzymujemy pismo, że po przyjeździe na pewno rozliczymy się w obiecanym hotelu.
I tak przylecieliśmy (późnym wieczorem) i mówią nam, że wożą nas w ogóle do hotelu po lewej stronie, gdzie mieliśmy zarezerwowany pokój. Osobie towarzyszącej z Anex Tour pokazuję wczorajszy list od organizatora wycieczki ze wskazanym hotelem, w którym będziemy zakwaterowani, a w odpowiedzi mówią, że nic nie wiem, będziesz w innym. Przywieźli nas do tego hotelu i jesteśmy po prostu w szoku, brak widoku na morze, brak wejścia do morza, mały obszar i obrzydliwe po prostu niejadalne jedzenie.
Następnego ranka wstajemy wcześnie, żeby się rozejrzeć, spróbować śniadania i zrozumieć, że zdecydowanie nie jesteśmy gotowi na takie warunki i nie zapłaciliśmy za to. Jam spotkanie z przewodnikiem o godzinie 11:00 w celu zmiany hotelu, a jednocześnie nasze biuro podróży rozwiązuje problem w domu. W przerwach między spawalniczymi wycieczkami otrzymujemy potwierdzenie przeprowadzki do obiecanego hotelu. Ale biorąc pod uwagę te nerwy, rozmowy, opłaty, przeprowadzkę i zamieszkanie w nowym hotelu, tracimy dzień odpoczynku.
Również nie jestem pewien, czy dotyczy to Anex, a raczej Azur, ale na lotach z powodu przeniesienia wylotu do Egiptu na późny wieczór i wylotu z powrotem, ale bardzo wcześnie rano tracimy kolejny pełny dzień odpoczynku.
W efekcie, dzięki Anexowi i Azurowi, nasz długo wyczekiwany urlop, w którym zmieściliśmy jeszcze 3 wycieczki, został skrócony o 2 pełne dni, w których mogliśmy cieszyć się morzem. Dodatkowo kłopoty zepsuły wrażenie.
Absolutnie nie polecam tego touroperatora i sam się z nim nie skontaktuję. Przy takim scenariuszu lepiej ponieść dodatkowe koszty lotu, ale samemu zorganizować sobie wakacje i mieć pewność, że wszystko będzie tak, jak zaplanowaliście, niż polegać na czyichś nieodpowiednich decyzjach i zrujnować wakacje.