Recenzja biura podróży Anex Tour Туроператор (Charków)

Okropny pobyt z Anex Tour i ich „wsparcie” dla klientów. Potrzebujesz zepsutych wakacji i dodatkowych

Autor:
Data zakupu usługi: 03 marta 2021
Pisemny: 19 marta 2021
1.0
Biuro podróży: Anex Tour Туроператор (Charków)
Typ usługi: пакетный тур

Na lotnisku w Sharm el-Sheikh nie ma kas biletowych, nie ma wifi. O 20:30 podeszliśmy do odpowiedniego pracownika lotniska i po długich perswazjach poprosiliśmy o pomoc. Nasser, bo tak nazywał się pracownik lotniska, był w stanie zarezerwować dla mnie i mojej rodziny trzy bilety na lot czarterowy Skyup PQ7632. Płatność tylko gotówką w wysokości 170 USD za bilet, łącznie 510 USD. Oczywiście nie ma dokumentów potwierdzających płatność.

O 5:00 wyjechaliśmy z tego kraju samolotem Skyup PQ7632.

Proszę przedstawicieli AZUR air, Anex tour o przeprowadzenie dochodzenia wewnętrznego, zażądanie kamer nadzoru lotniska i pisemne wyjaśnienie:

1. Dlaczego moja rodzina i ja nie wylecieliśmy własnym lotem?

2. Dlaczego mój syn i żona nie wyjechali przynajmniej beze mnie?

3. Dlaczego staliśmy się zakładnikami błędnej oceny mojego stanu zdrowia przez pracownika lotniska?

4. Dlaczego pracownik firmy turystycznej Anex nie wypełnił swoich obowiązków i nie ochronił nas, a jedynie wyrzucił nas z lotniska?

5. Kto i jak zrekompensuje mi koszt biletów w wysokości 510 dolarów + koszt biletów w wysokości 900 UAH z Kijowa do Charkowa?

W ten sposób rodzina z dzieckiem „odpoczywała” w Sharm! A tym bardziej po prostu zabiła postawę przedstawiciela touroperatora Anex Tour na lotnisku Sharm El Sheikh!!!

Potrzebujesz zepsutego urlopu, kłopotów i dodatkowych nakładów finansowych?! Zrelaksuj się z Anex Tour, a wszystkie kłopoty gwarantowane!!!