Recenzja biura podróży Anex Tour Туроператор (Kijów)

Zmień datę i godzinę wyjazdu

Autor:
Data zakupu usługi: 30 czerwiec 2017
Pisemny: 24 wrzesień 2017
3.0
Biuro podróży: Anex Tour Туроператор (Kijów)
Typ usługi: пакетный тур

30.06.2017 zarezerwował wycieczkę w Anex tour w Marmaris w Turcji w okresie od 09.10.17 do 19.09.17. Wylot miał nastąpić 10.09 o 15:40. Miesiąc przed wyjazdem biuro podróży skontaktowało się z nami i poinformowało, że 10 września nie będzie wyjazdu, i zaproponowało zastąpienie go wyjazdem 09.09.17 lub 09.11.17. Wybraliśmy 09.11.17, ponieważ wypłynięcie oferowano o 6:00 i mogliśmy spędzić ten dzień na morzu, ale gdy bilety zostały wysłane w dniu 09.06.17, godzina wypłynięcia była już podana o 10:45. W przeddzień wyjazdu biuro podróży poinformowało, że wyjazd będzie o godzinie 19:30, choć elektroniczna tablica wyników Boryspola wskazywała 18:35. Aby się nie spóźnić, dotarliśmy na lotnisko o 16:15. W punkcie informacyjnym dowiedzieliśmy się, że wyjazd będzie o 23:30. Byli oburzeni! Zamiast pływać w morzu i odpoczywać w ciągu dnia 11 września, przyjechaliśmy 12 września 2017 i zameldowaliśmy się w hotelu dopiero o 5 rano. Straciliśmy nie tylko 11 września, ale i 12 września, bo całą noc byliśmy w drodze i nie spaliśmy. Z naszym przewodnikiem mieliśmy się spotkać 12 września o godzinie 11:00. Śniadanie w hotelu serwowane jest od 7:30 do 10:00. To znaczy albo odpocząć po lotnisku i drodze, albo zjeść śniadanie i spotkać się z przewodnikiem .... Przedstawiciel wycieczki Anex w hotelu powiedział, że jest to normalne w przypadku lotów czarterowych !!! Nie są one związane z Azure air, chociaż wszystkie strony wskazują, że Anex tour jest ich firmą macierzystą! W rezultacie straciliśmy opłacony nocleg w hotelu. Wydawało się, że wszystko zostało zrobione celowo i wiedzieli o tym od samego początku i podawali nieprawdziwe informacje! Najciekawsze jest to, że na oficjalnej stronie Anex tour nie ma możliwości pozostawienia recenzji ani wysłania reklamacji.

Nie ma żadnych skarg na ekipę, wszyscy byli przyjaźni i życzliwi, pomimo oburzonych turystów.

Latam czarterami od ponad 15 lat i spotykam się z tym po raz pierwszy! Były opóźnienia lotów, ale zwykle nie więcej niż 2 godziny! W tym przypadku data i godzina wyjazdu zmieniały się ponad 5 razy!!!! Od godziny wskazanej na bilecie lot był opóźniony o 18 godzin!!!!!! Kupując wycieczkę, nie dostałem tego, czego się spodziewałem! Czuję się oszukany!

Nie będę już korzystał z usług touroperatora Anex tour i nikomu nie polecam, jeśli nie chcesz zepsuć wakacji! Wylot miał nastąpić 10.09 o 15:40. Miesiąc przed wyjazdem biuro podróży skontaktowało się z nami i poinformowało, że 10 września nie będzie wyjazdu, i zaproponowało zastąpienie go wyjazdem 09.09.17 lub 09.11.17. Wybraliśmy 09.11.17, ponieważ wypłynięcie oferowano o 6:00 i mogliśmy spędzić ten dzień na morzu, ale gdy bilety zostały wysłane w dniu 09.06.17, godzina wypłynięcia była już podana o 10:45. W przeddzień wyjazdu biuro podróży poinformowało, że wyjazd będzie o godzinie 19:30, choć elektroniczna tablica wyników Boryspola wskazywała 18:35. Aby się nie spóźnić, dotarliśmy na lotnisko o 16:15. W punkcie informacyjnym dowiedzieliśmy się, że wyjazd będzie o 23:30. Byli oburzeni! Zamiast pływać w morzu i odpoczywać w ciągu dnia 11 września, przyjechaliśmy 12 września 2017 i zameldowaliśmy się w hotelu dopiero o 5 rano. Straciliśmy nie tylko 11 września, ale i 12 września, bo całą noc byliśmy w drodze i nie spaliśmy. Z naszym przewodnikiem mieliśmy się spotkać 12 września o godzinie 11:00. Śniadanie w hotelu serwowane jest od 7:30 do 10:00. To znaczy albo odpocząć po lotnisku i drodze, albo zjeść śniadanie i spotkać się z przewodnikiem .... Przedstawiciel wycieczki Anex w hotelu powiedział, że jest to normalne w przypadku lotów czarterowych !!! Nie są one związane z Azure air, chociaż wszystkie strony wskazują, że Anex tour jest ich firmą macierzystą! W rezultacie straciliśmy opłacony nocleg w hotelu. Wydawało się, że wszystko zostało zrobione celowo i wiedzieli o tym od samego początku i podawali nieprawdziwe informacje! Najciekawsze jest to, że na oficjalnej stronie Anex tour nie ma możliwości pozostawienia recenzji ani wysłania reklamacji.

Nie ma żadnych skarg na ekipę, wszyscy byli przyjaźni i życzliwi, pomimo oburzonych turystów.

Latam czarterami od ponad 15 lat i spotykam się z tym po raz pierwszy! Były opóźnienia lotów, ale zwykle nie więcej niż 2 godziny! W tym przypadku data i godzina wyjazdu zmieniały się ponad 5 razy!!!! Od godziny wskazanej na bilecie lot był opóźniony o 18 godzin!!!!!! Kupując wycieczkę, nie dostałem tego, czego się spodziewałem! Czuję się oszukany!

Nie będę już korzystał z usług touroperatora Anex tour i nie polecam go nikomu, jeśli nie chcesz zepsuć wakacji!