Autor:
Data zakupu usługi: 01 grudzień 2014 Pisemny: 13 grudzień 2014 |
|
Biuro podróży: Anex Tour Туроператор (Kijów) Typ usługi: пакетный тур |
To właśnie tego operatora oferowało biuro podróży, które od kilku lat wysyła nas na wycieczki, bo właśnie w pożądanym okresie i właśnie w konkretnym hotelu Anex miał najniższą cenę - i znacznie niższą (ponad $ 150 dla dwojga). W obecnej sytuacji było to dla nas niezwykle przyjemne i wpłynęło na ostateczną decyzję wyjazdu :) Po powrocie można zauważyć następujące niuanse:
1. Na lotnisku po spotkaniu z przewodnikiem czekali na transfer ponad 1,5 godziny, przewodnik nie potrafił powiedzieć dokładnie kiedy przyjedzie autobus (co 15-20 minut mówiono nam, że za kolejne 15 minut, bo posterunki i kontrole policyjne). Wcześniej podróżowaliśmy 5 razy z Pegasusem i Tezem - transport zawsze czekał na turystów.
2. Podczas transferu autobusy były zatrzymywane na niektórych posterunkach policji i przetrzymywane od 20 minut do 1 godziny. Być może rzeczywiście są to środki bezpieczeństwa, ale zamiast 2,5-3 godzin przesiadki byliśmy w drodze ponad 5 godzin.
Dla mnie osobiście nie ma nic gorszego niż czekanie i nadrabianie zaległości. Dlatego lepiej mieć 2,5 godzinny transfer powrotny i odczekać 2 godziny przed odprawą na lotnisku. ALE - wszystkie posty mogły swobodnie wracać.
3. Przewodnik po hotelu: był przyjazny, wiedział już, że byliśmy w tym samym hotelu 4 razy, więc wyjaśnił, gdzie jesteśmy, ale byliśmy wszędzie :))), i krótko opowiedział o nowej wycieczce (nie nowa, po prostu trasa jest nieco inna, a więc - mimo wszystko - kanion, Beduini, pływanie). Przypomniał mi, że czeka na nasz telefon z decyzją :) Od razu zapisałem swój numer, powiedziałem, że zawsze można do niego zadzwonić z recepcji. Ponieważ gości jest mało, przychodzi do hotelu tylko na życzenie. Na dzień przed odlotem na tablicy informacyjnej będzie wydruk z informacją o transferze powrotnym i odlocie. Faktycznie po kilku godzinach od umówionej godziny nic nie pojawiło się na tablicy, zwróciliśmy się do recepcji, zadzwonili do niego i dostałem od niego informację dla nas. Absolutnie nie wstydził się, że umowy nie zostały spełnione, nie przeprosił. Prognozując sytuację na mniej doświadczonych turystów uważam, że jest to powód do niepokoju w przeddzień wyjazdu – brak obiecanej informacji od operatora.