Autor:
Data zakupu usługi: 03 marta 2021 Pisemny: 19 marta 2021 |
|
Biuro podróży: Anex Tour Туроператор (Charków) Typ usługi: пакетный тур |
Na lotnisku w Sharm el-Sheikh nie ma kas biletowych, nie ma wifi. O 20:30 podeszliśmy do odpowiedniego pracownika lotniska i po długich perswazjach poprosiliśmy o pomoc. Nasser, bo tak nazywał się pracownik lotniska, był w stanie zarezerwować dla mnie i mojej rodziny trzy bilety na lot czarterowy Skyup PQ7632. Płatność tylko gotówką w wysokości 170 USD za bilet, łącznie 510 USD. Oczywiście nie ma dokumentów potwierdzających płatność.
O 5:00 wyjechaliśmy z tego kraju samolotem Skyup PQ7632.
Proszę przedstawicieli AZUR air, Anex tour o przeprowadzenie dochodzenia wewnętrznego, zażądanie kamer nadzoru lotniska i pisemne wyjaśnienie:
1. Dlaczego moja rodzina i ja nie wylecieliśmy własnym lotem?
2. Dlaczego mój syn i żona nie wyjechali przynajmniej beze mnie?
3. Dlaczego staliśmy się zakładnikami błędnej oceny mojego stanu zdrowia przez pracownika lotniska?
4. Dlaczego pracownik firmy turystycznej Anex nie wypełnił swoich obowiązków i nie ochronił nas, a jedynie wyrzucił nas z lotniska?
5. Kto i jak zrekompensuje mi koszt biletów w wysokości 510 dolarów + koszt biletów w wysokości 900 UAH z Kijowa do Charkowa?
W ten sposób rodzina z dzieckiem „odpoczywała” w Sharm! A tym bardziej po prostu zabiła postawę przedstawiciela touroperatora Anex Tour na lotnisku Sharm El Sheikh!!!
Potrzebujesz zepsutego urlopu, kłopotów i dodatkowych nakładów finansowych?! Zrelaksuj się z Anex Tour, a wszystkie kłopoty gwarantowane!!!