Autor:
Data zakupu usługi: 05 kwiecień 2018 Pisemny: 30 może 2018 |
|
Biuro podróży: Anex Tour Туроператор (Kijów) Typ usługi: пакетный тур |
Nie bierz Anex!
Bilety kupiono w kwietniu. Dla dwojga dorosłych i dziecka. Na 6 dni przed wyjazdem dziecko miało nieplanowaną operację, usunięto zapalenie wyrostka robaczkowego.
Poprosili za dopłatą o przełożenie wycieczki z maja na koniec czerwca, lipca, sierpnia w tym samym hotelu, odmówili. Powiedzieli, że nie przelewamy i nie zwracamy 100% retencji pieniędzy. Po złożeniu zaświadczenia ze szpitala zaproponowali sprzedaż biletów dla dziecka w celu zminimalizowania kosztów, jeśli sprzedają bilety, zwrócą nam za nie pieniądze, ale dopiero po wycieczce ustaliliśmy. W rezultacie dziecko zostało z babcią, a oni sami poszli. W samolocie do Turcji było tylko jedno miejsce, ale go nie dostaliśmy. Jakaś dziewczyna zasnęła na dwóch siedzeniach, a mój mąż i ja nawet nie zostaliśmy umieszczeni we właściwym miejscu. To nie jest zabawne, biorąc pod uwagę, że zapłaciliśmy za trzy bilety. W drodze powrotnej wszystkie miejsca są wyprzedane i logicznie rzecz biorąc, powinniśmy otrzymać zwrot pieniędzy za sprzedany bilet, ale nie. Jest ekran, na którym nie ma już darmowych biletów, na kilka dni przed wylotem z Turcji.
Odpowiedź Anex była po prostu niesamowita, skontaktuj się z firmą ubezpieczeniową.
Nie zwracamy pieniędzy.
Oznacza to, że nasz bilet został sprzedany dwukrotnie. Rozgrzewał się na nas i na kogoś innego. Po prostu świetnie. NIGDY WIĘCEJ LATAM z Anex.
Dostępna pomoc i zrzut ekranu