Recenzja biura podróży Anex Tour Туроператор (Kijów)

Nieodpowiedzialność

Autor:
Data zakupu usługi: 29 grudzień 2016
Pisemny: 05 luty 2017
3.0
Biuro podróży: Anex Tour Туроператор (Kijów)
Typ usługi: пакетный тур

Nigdy nie sądziłem, że będę musiał napisać dla kogoś negatywną recenzję. Latałem 7 razy z różnymi touroperatorami, nikt mnie nigdy nie zawiódł. Ostatnim razem był to ZAŁĄCZNIK TOUR. Jestem pewien, że w firmie pracują różni ludzie i nie chcę obwiniać całej firmy i jej pracowników. Dlatego będę konkretna, spotkałam się z nieodpowiedzialnością, nieuczciwością i niekompetencją w osobie przewodnika hotelowego Zhanny Kuzminy. Sprzedając wycieczkę do Kambodży, w ogóle nie zna programu wycieczki. Najpierw zaleca zabranie strojów kąpielowych i ręcznika plażowego, gdyż turyści są zaproszeni do kąpieli w jeziorze (Lake Tonle Sap, w ogóle nie przeznaczone do kąpieli. Jednocześnie zapewnia, że ​​nie można zabrać ze sobą więcej niż 20 USD , ponieważ tam wszystko jest tak tanie, że turyści przywożą trochę W rzeczywistości po przyjeździe do Kambodży musiałem dopłacić za śniadanie, za nocleg w hotelu z WI-FI 5 USD. W ogóle nie powiedziano ani słowa, że ​​wycieczka do jeziora była dodatkowa opłata 15$.

Na wszelki wypadek poinformuję, że kupić kawę w opakowaniu 500 gr.-7-10 dolarów. Kambodżańska whisky 7 USD.

Ponadto na moje pytanie, dlaczego czas lotu powrotnego Bangkok-Rostów jest o 4 godziny dłuższy niż lot Rostów-Bangkok, Zhanna Kuzmina odpowiedziała, że ​​nie ma takich informacji i po prostu zignorowała moją prośbę o wyjaśnienie przyczyn. Dowiedziałem się już od innych turystów na lotnisku, że samolot Bangkok-Rostów zawsze lub prawie zawsze zatrzymuje się na tankowanie. Jak przewodnik hotelowy nie wie takich rzeczy.???

Następnie obiecała prezent od firmy za zakupione 2 wycieczki w postaci kosza z owocami o wadze 5 kg., Ostrzeżenie, że waga walizki nie powinna przekraczać 15 kg. Potem najciekawsze: kupiłam wycieczki razem z nieznajomym, był tylko jeden kosz owoców, zamiast obiecanych dwóch. Wydano go na jego nazwisko. W związku z tym zostałem bez obiecanego prezentu. Zhanna Kuzmina zaczęła zapewniać, że koszyk jest dla dwojga, że ​​sam się zorientuj. Jak sobie poradzić w takiej sytuacji? Żanna Kuźmina zapewniła nas oboje, że dla każdego będzie prezent.

Prezent został obiecany, a druga osoba, która była tylko towarzyszem podróży, również powiedziała - załatw to sam. Jego imię i nazwisko znajdowało się na pudełku. W końcu Zhanna Kuzmina właśnie zaczęła resetować mój numer. Zadzwoniłem na infolinię i wyjaśniłem sytuację. Obiecali, że to załatwią. Wynik - nikt tego nie rozgryzł. Do wyjazdu zostało niewiele czasu. Wyszedłem bez prezentu, na który liczyłem.

Kupując wycieczkę od organizatora wycieczek, ludzie są przyzwyczajeni do myślenia, że ​​płacą za usługę organizacji wycieczek i oczekują, że otrzymają tę usługę. Ale tak naprawdę jakość takich usług jest niestety tak niska, że ​​myślę, że w niedalekiej przyszłości pojawi się taki trend, że coraz więcej osób będzie samodzielnie rezerwować bilety lotnicze i hotele.