Autor:
Data zakupu usługi: 29 grudzień 2016 Pisemny: 05 luty 2017 |
|
Biuro podróży: Anex Tour Туроператор (Kijów) Typ usługi: пакетный тур |
Nigdy nie sądziłem, że będę musiał napisać dla kogoś negatywną recenzję. Latałem 7 razy z różnymi touroperatorami, nikt mnie nigdy nie zawiódł. Ostatnim razem był to ZAŁĄCZNIK TOUR. Jestem pewien, że w firmie pracują różni ludzie i nie chcę obwiniać całej firmy i jej pracowników. Dlatego będę konkretna, spotkałam się z nieodpowiedzialnością, nieuczciwością i niekompetencją w osobie przewodnika hotelowego Zhanny Kuzminy. Sprzedając wycieczkę do Kambodży, w ogóle nie zna programu wycieczki. Najpierw zaleca zabranie strojów kąpielowych i ręcznika plażowego, gdyż turyści są zaproszeni do kąpieli w jeziorze (Lake Tonle Sap, w ogóle nie przeznaczone do kąpieli. Jednocześnie zapewnia, że nie można zabrać ze sobą więcej niż 20 USD , ponieważ tam wszystko jest tak tanie, że turyści przywożą trochę W rzeczywistości po przyjeździe do Kambodży musiałem dopłacić za śniadanie, za nocleg w hotelu z WI-FI 5 USD. W ogóle nie powiedziano ani słowa, że wycieczka do jeziora była dodatkowa opłata 15$.
Na wszelki wypadek poinformuję, że kupić kawę w opakowaniu 500 gr.-7-10 dolarów. Kambodżańska whisky 7 USD.
Ponadto na moje pytanie, dlaczego czas lotu powrotnego Bangkok-Rostów jest o 4 godziny dłuższy niż lot Rostów-Bangkok, Zhanna Kuzmina odpowiedziała, że nie ma takich informacji i po prostu zignorowała moją prośbę o wyjaśnienie przyczyn. Dowiedziałem się już od innych turystów na lotnisku, że samolot Bangkok-Rostów zawsze lub prawie zawsze zatrzymuje się na tankowanie. Jak przewodnik hotelowy nie wie takich rzeczy.???
Następnie obiecała prezent od firmy za zakupione 2 wycieczki w postaci kosza z owocami o wadze 5 kg., Ostrzeżenie, że waga walizki nie powinna przekraczać 15 kg. Potem najciekawsze: kupiłam wycieczki razem z nieznajomym, był tylko jeden kosz owoców, zamiast obiecanych dwóch. Wydano go na jego nazwisko. W związku z tym zostałem bez obiecanego prezentu. Zhanna Kuzmina zaczęła zapewniać, że koszyk jest dla dwojga, że sam się zorientuj. Jak sobie poradzić w takiej sytuacji? Żanna Kuźmina zapewniła nas oboje, że dla każdego będzie prezent.
Prezent został obiecany, a druga osoba, która była tylko towarzyszem podróży, również powiedziała - załatw to sam. Jego imię i nazwisko znajdowało się na pudełku. W końcu Zhanna Kuzmina właśnie zaczęła resetować mój numer. Zadzwoniłem na infolinię i wyjaśniłem sytuację. Obiecali, że to załatwią. Wynik - nikt tego nie rozgryzł. Do wyjazdu zostało niewiele czasu. Wyszedłem bez prezentu, na który liczyłem.
Kupując wycieczkę od organizatora wycieczek, ludzie są przyzwyczajeni do myślenia, że płacą za usługę organizacji wycieczek i oczekują, że otrzymają tę usługę. Ale tak naprawdę jakość takich usług jest niestety tak niska, że myślę, że w niedalekiej przyszłości pojawi się taki trend, że coraz więcej osób będzie samodzielnie rezerwować bilety lotnicze i hotele.