Autor:
Data zakupu usługi: 14 czerwiec 2019 Pisemny: 23 czerwiec 2019 |
|
Biuro podróży: Anex Tour Туроператор (Kijów) Typ usługi: пакетный тур |
Z Boryspola Kijowa
Dzień wcześniej poinformowano nas, że lot jest opóźniony o 2 h, potem o kolejne 2 h. Dzięki temu transfer z Mińska został przesunięty i na lotnisku nie było dodatkowego czasu.
Lataj z lazurowym powietrzem. W efekcie, zamiast obiecanego przesunięcia z 9:30 na 13:30, samolot odleciał o 16:30. Byłem gotowy na opóźnienia w czarterze, ale dzieci ucierpiały i zasnęły w samolocie przed startem.
Piloci - dobra robota! Cicho startowali, cicho siadali, stewardesy też były przyjazne. Kabina samolotu jest czysta
2) przejazd do hotelu
Ze specjalnego biurka biura podróży w pobliżu lotniska odebrałem transfer. Łatwo było znaleźć licznik i przelew (choć pierwszy raz korzystam z pakietu usług). Pracownicy wycieczek Anex są ubrani w mundury, łatwo ich rozpoznać. Czysto, schludnie, przyjaźnie.
Autobus czysty, schludny, z klimatyzacją, kierowca uważny i dyskretny, przewodnik w podróży, opowiadał o lokalnych zwyczajach i atrakcjach - było ciekawie,
To prawda, co mnie rozbawiło, to postój sanitarny 15 minut od lotniska w pobliżu punktów handlowych))) oczywiście do uzgodnienia)) bo ceny tam są straszne))
Byliśmy pierwsi przywiezieni do hotelu, wyładowani, reszta poszła z przewodnikiem. Nikt nie pomógł się wprowadzić.
3) spotkanie z przewodnikiem hotelowym
Nasz hotel nie miał go cały czas, ale była dziewczyna, która była przydzielona do turystów w tym hotelu, można było do niej zadzwonić lub napisać w nagłych wypadkach.
Następnego dnia o 9:30 przyjechał przewodnik hotelowy. Była przyjazna, opowiedziała o cechach reszty, hotelu, wycieczkach.
Co ci się nie podobało?
Wiedziałem, że wycieczki z agencji będą drogie, ale chciałem bezpieczeństwa. Ceny zostały ogłoszone, chciałem kupić, ale… jak poszedłem po pieniądze, cena wzrosła o 35 ye, mi to nie pasowało – nie kupiłem wycieczki i już nie zrobiłem przekonywanie, żeby zobaczyć „ten jeszcze” .... oferowali „wycieczki” do lokalnych sklepów, mówią, że jest to w moim bilecie, nie chciałem, nalegałem, ale stanowczo odmówiłem, kilka dni później przewodnik przypomniała mi o sobie ponownie w posłanniku, ponownie odmówiłem jej usług. Ale dziewczyna z wyglądu i komunikacji była przyjemna.
Nic już od niej nie słyszałem i wolałem rozwiązywać własne pytania.
Informacja o godzinie wyjazdu pojawiła się w recepcji z około 12 godzinnym wyprzedzeniem. Czas się nie zmienił.
Przelew jednak przybył 15 minut wcześniej niż podano, zadzwonili do pokoju przez telefony, wyszliśmy. Towarzyszący przewodnik pomógł wnieść i załadować walizki. Podczas podróży na lotnisko przeprowadził mini wycieczkę i wyjaśnił działania na lotnisku, facet był bardzo schludny i pozytywny))
Był też „przystanek sanitarny”)))) z wizytą w pasażu handlowym, ale potem przewodnik ostrzegał, że ceny będą osobliwe)) chociaż ci, którzy chcieli coś kupić, już dawno wszystko kupili
Autobus był czysty, a kierowca jechał ostrożnie.
Guy-guide - dobra robota! Pomógł wszystkim rozładować torby, sam pobiegł i znalazł stanowiska odprawy i prawie wszystkich eskortował za rękę))
Na początku wszystko szło zgodnie z planem. Rejestracja na czas, a potem się rozłączyła… zamiast 13:20 wylecieli o 15:40 (w przybliżeniu nie pamiętam dokładnie)
I znowu samolot jest czysty, stewardzi dobrzy, piloci sprytni!
Wniosek: przeczytałem DUŻO złych rzeczy o tym biurze podróży i przewoźniku lotniczym, ale wszystko było w porządku, jeśli byłem mentalnie gotowy na opóźnienie w czarterach (a byłem na to gotowy)
Polecam? Tak, polecam