Autor:
Data zakupu usługi: 10 marta 2020 Pisemny: 27 kwiecień 2020 |
|
Biuro podróży: Anex Tour Туроператор (Kijów) Typ usługi: пакетный тур |
Chcę napisać o moich ostatnich wakacjach w Egipcie, przed kwarantanną. Do Sharm El Sheikh polecieliśmy 14 marca, bilet na 8 nocy, 18 marca o 21:00 powiedziano nam, że jutro rano wyjeżdżamy z hotelu, a nie 22 marca, jak powinno być. Zadzwoniłem na infolinię, zapytałem na jakiej podstawie wybierają osoby, które powinny opuścić hotel wcześniej, w odpowiedzi nic nie zrozumiałego! I zadzwoniłem, bo przewodnika nie było wtedy w hotelu oczywiście.I tak, infolinia potwierdziła, że wyjeżdżamy wcześniej.W efekcie wylecieliśmy 19 marca, trzy dni wcześniej niż mieliśmy. Chociaż nasz lot był 22 marca! Nasz przedstawiciel, od którego kupiliśmy bilet, napisał list o niezgodności usług w całości, na który anex tour odpowiedział: „Sami zgodzili się odlecieć”. PYTANIE!! JAK OSOBA, KTÓRA ZAPŁACIŁA ZA 8 NOCY, MOGŁA ZGODZIĆ SIĘ NA WCZEŚNIEJSZY LOT??!! A tym bardziej, żeby kogoś polecić.