Autor:
Data zakupu usługi: 08 listopad 2016 Pisemny: 25 listopad 2016 |
|
Biuro podróży: Anex Tour Туроператор (Kijów) Typ usługi: пакетный тур |
Wakacje w Palm Beach Resort Hurgada zostały beznadziejnie zrujnowane przez przewodnik hotelowy Imad - potwornie chamski stosunek do klientów! W autobusie z lotniska i na spotkaniu w hotelu podał zero informacji o hotelu wiejsko-miasto, ale tylko bardzo aroganckie, niegrzeczne, chamskie narzucanie swoich wycieczek, czemu towarzyszyły okrzyki „Milcz, gdy mówię !", "Musisz mnie szanować!", "Nie jesteś tu nikim beze mnie", "Nie waż się mi mówić "kupimy później" lub "przyszliśmy się opalać" - jeśli jesteś żebrakiem, bez pieniędzy, dlaczego nawet przyjść tutaj? itp. Jednocześnie przewodnik Imad zdyskredytował go jako hotel („Nic nie jest tu pilnowane, wszyscy chodzą z ulicy i sprzedają swoje wycieczki”, „Każdy w tym hotelu chce cię oszukać”, „Nikt nie zmieni twojego numeru i nie zrobią nic oprócz mnie”) oraz touroperatora Anex tour („Ich samoloty zawsze się spóźniają, więc przychodź do mnie codziennie, powiem ci, kiedy wystartujesz”). A w drodze na lotnisko przewodnik z innej zmiany, cały czas w drodze bardzo obsesyjnie próbował sprzedać jakieś kremy i maści, podobno „od Beduinów”. Mam pytanie: Anek tour w ogóle nie płaci pensji swoim przewodnikom, że są zmuszeni zarabiać co tylko mogą? I dlaczego uznali, że mają prawo do takiego braku szacunku dla klientów? Wyciągnąłem wnioski z wycieczki po Anex z pomocą ich przewodników i nie polecę nigdzie indziej z tym operatorem - ponieważ na tym rynku jest duża konkurencja!